Boeing su od inženjera preuzeli financijaši koji su samo trčali za profitom: Avioni se ruše, usred leta otpadaju im vrata
U Boeingu trenutačno ne vidim nijednu svjetlu točku. Oni moraju napraviti potpuno novi avion kako bi barem donekle vratili povjerenje ljudi. A da sada počnu raditi novi avion, treba proći 10 godina prije nego što s njim krenu u proizvodnju. A prije toga moraju se baviti restrukturiranjem samih sebe kao tvrtke i još malim milijunom drugih stvari prije nego što i pomisle krenuti s izbacivanjem novog modela – kaže Alen Šćuric, stručnjak za avioindustriju
Komentari 20
I Dalekovod vode ekonomisti, a ne inženjeri. Dobro da bolnice ne vode ekonomisti. Da ih oni vode, toškovi liječenja bi bili manji, a prihodi grobara veći.
Dobro za Airbus...
Problem s Boeingom i s drugim korporacijama zadnjih godina je D.E.I ili Diversity, Equity , Inclusion, ( raznolikost, jednakost inkluziji ). Kompanije kao Boeing su zbog toga prisiljene zapošljavati ljude koji nisu nužno kvalificirani nego ispunjavaju kvote u vezi ss njihovim seksualnim orijentacijama, boje kože ili spol. U zrakoplovnoj indusriji je to vrlo deskutabilno budući da životi ovise o stručnosti inženjera i pilota. Financijski mešetari kao što su Blackrock, State Street i Vanguard uvjetuju kredite velikim tvrtkama s E.S.G. ili Environmental, Social & Governance i nije ih briga što će se avioni rušiti nego im je najvažnije da se etabliraju njihove lažne vrline.
america first - sažeto, pa neka si ameri sami kupuju avione.
Pa šta! Bitan je profit i zarada a ljudi ima ionako previše. Kada je mogao Pfizer, mogu i oni.
Evo svaki dan otpadaju dijelovi s tisuća Boeingovih aviona. Više nije ni vijest, jer nitko to ne objavljuje, izgleda!
koji? blekrok ili vangard?
Trumpovci znaju kak se dela.
Problem sa Jugoslavijom što su i te državne firme isto lovile profite i radile po stranim licencama umjesto po vlastitim. To nije bilo pošteno prema radnicima koji žele graditi kulturu i u konačnici naciju.
Nije u tome problem. Svaka kompanija u privatnom vlasništvu u zapadnom kapitalističkom sustavu opravdava svoje postojanje profitom koliko god dobra ili loša bila. I ako bi inženjeri došli na čelo isto bi se vrlo brzo morali pretvoriti u financijaše. Pritom bi inženjeri bili loši financijaši, pa bi dovođenje inženjera na čelo bilo veće zlo. Inovacije i kvaliteta jedino mogu biti u državnim firmama jer državna firma mora svoje postojanje opravdati opipljivim inovacijama, opipljivom i dokazanom kvalitetom. Zato bolje inženjere povući u državne firme i državne institute. Imaš stan, hranu, režije i nešto novaca i što će ti više. I inoviraj, osmišljavaj. Tko želi ganjati pare, moć, ugled vrata privatnog biznisa su mu otvorena.
Opet ruska propaganda, kada se je u zadnje vrijeme srušio koji Boeing, da je u Rusiji jer su ih oteli poslije embarga i Boeing im ne isporučuje dijelove za njih, pa krpaju skidanjem dijelova sa prizemljenih aviona.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
"Boeing su od inženjera preuzeli financijaši " je trend na zapadu. Što kad stigne do nuklearki ?