Prvi potpredsjednik Vlade Radimir Čačić u razgovoru za HTV nije htio komentirati višednevno odgađanje potpisivanja ugovora o Dini, ali još je jednom ponovio da premijer ima potpuno pravo kada najavljuje gospodarski rast za sljedeću godinu.
– Očekujemo da se sve ovo što smo pokrenuli počne prepoznavati i u stvarnom životu u četvrtom tromjesečju – istaknuo je Čačić te dodao kako je iznimno važno što smo zasad uspjeli održati kreditni rejting.
– Ove godine cilj nam je BDP zadržati oko nule s minimalnim padom – kazao je ministar.
Potvrdio je i da će Hrvatske autoceste i Autocesta Rijeka – Zagreb ići u koncesiju.
– Vlada će monetizirati autoceste ako dobije dovoljno kvalitetnu ponudu. Neće biti troška za hrvatske građane ako ta ponuda bude kvalitetna – kazao je Čačić.
Govoreći o javnim tvrtkama, rekao je da su tamo gubici ogromni i kako one dosad nisu radile dobro.
– Novi ljudi u upravama imaju podršku i jasan plan. Rezultati će biti mjerljivi – dodao je. Naglasio je da ostaje pri odluci da će podnijeti ostavku ako ne uspiju najavljene investicije, no dodao je da je uvjeren da će uspjeti u njihovoj realizaciji.
Gostujući na Hrvatskom radiju, na pitanje je li uveo reda u javna i državna poduzeća, odgovorio je da još nije, ali da se na tome radi. Sada javna i državna poduzeća imaju uglavnom nove uprave koje još unutar sebe moraju napraviti kadrovske pomake, ali njihovi su ključni zadaci definiranje i pokretanje investicija, definiranje programa restrukturiranja te davanje dugoročnih strategija jer želimo da javne tvrtke imaju zajedničku platformu strateškog razvoja, istaknuo je Čačić, prenosi HRT.
Bez ijednog pokrenutog projekta ovaj čovjek očekuje "prepoznavanje u stvarnom životu" tog istog velikog ništa s početkom sljedećeg mjeseca. No glavno da je četvrtinu mandata potrošio na kadroviranje. A u 2013. očekuje gospodarski rast kojeg naravno nije kvantificirao. Ono što Čaćo nije rekao da vrlo dobro zna da će ovakvu katastrofalnu politiku kreditne agencije ocijeniti negativno i da će najesen pasti kreditni rejting. Zato se kreće u davanje u koncesiju autocesta jer nedostaju milijarde za tekuću potrošnju. A kad i to spiskaju, više neće biti ičega za prodati ili dati u koncesiju. Tad će poreznu omču još jače stegnuti pa tko živ tko mrtav.