Iako su se dosad njima igrali djevojčice i dječaci, stari i mladi, LEGO je puštanjem na tržište nove linije svojih proizvoda namijenjenih isključivo djevojčicama i te kako profitirao. Bez obzira što su se brojni roditelji bunili protiv takvog poteza, danska je tvrtka njime i više nego zadovoljna. Naime, otkad su novu liniju posvetili samo curicama, prodaja im je u prvoj polovici godine porasla za 24 posto.
– Godinama znamo da se i djevojčice igraju LEGO kockicama. Viđali smo ih u našim trgovinama i čuli smo želje kupaca, no prvi put smo na tržište pustili proizvod koji je namijenjen ponajprije djevojčicama – rekao je direktor LEGO-a Vig Knudstorp.
Poznati danski brend kaže da im prodaja ide odlično u Japanu, Kini i SAD-u, no u Europi je pala zbog ekonomskih problema. Zbog krize, prodaja je najviše pala u Španjolskoj, no u Ujedinjenom Kraljevstvu, Njemačkoj i Rusiji recesija ne utječe na prodaju popularnih kockica.
Curice "lude" za LEGO kockicama, prodaja porasla za 24 posto
LEGO je puštanjem na tržište nove linije svojih proizvoda namijenjenih isključivo djevojčicama i te kako profitirao
Komentara 1
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
A djevojke sastave igračku za djevojke.