Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 85
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
Isplativost investicije u solarnu elektranu
Povratak na članak

Do 2030. Nikola će električnim autom prijeći 205.768 km – za 1800 €

Uobičajena ponuda za elektranu od 4,5 kilovata snage, što je ujedno i maksimum koji se, prema HEP-u, može spojiti na monofaznu struju, jest 6600 eura

Komentari 32

DU
Deleted user
18:29 02.02.2024.

Nije to ništa. Neki prelaze još više i dobiju nekoliko milijardi poticaja.

VL
EJ
ejStef
17:58 02.02.2024.

Ako se zaputi na more ili negdje treba puniti auto, bit će skuplje nego da tanka gorivo, a o čekanju i redu tokom ljeta da ne pričamo. Auto je platio puno više nego benzinac, solarnu elektranu će isplatiti s ovim cijenama struke za 15 godina, a navedenih 35000 kWh je neka teoretska vrijednost koju sigurno neće doseći, ako dosegne 30.000 kWh može mahati repom... Poticaju su hvalevrijedni, no obećavati ljudima med i mlijeko je kontraproduktivno. Nisam čuo jednog čovjeka da se razočarao time i postao protivnik takve zelene propagande čim je prestao lagati sam sebi... Kao i kod puno toga, pretjeruje se, prešlo je u sferu religije ili ideologije, a onda to uvijek ode poprilično krivo.

VL
V0
Vlaskoulicanec4.0
18:09 02.02.2024.

Neće jer ta baterija neće izdržati niti 100.000 km sa punim kapacitetom. Kao drugo, kada mu baterija rikne, a to može biti već i nakon 40-50.000 km, morati će kupiti basnoslovno skupi novu, jer je baterija izvan garancije. Kao treće,, dokazano je da e auti troše gume dvostruko više od normalnih jer su daleko teži. Dalje, uskoro više neće imati gdje parkirati jer sve više garaža zabranjuje ulazak e autima zbog sve više slučajeva samozapaljenja (i trajektne tvrtke polako zabranjuju prijevoz e auta). Ima toga još puno... Najkasnije onda kada će satima po vrućini čekati na nekoj pumpi da se oslobodi šteker, prokleti će dan kada ga je kupio!

VL
MA
marcellus
18:50 02.02.2024.

a ja ti kao vlasnik el. auta kažem da na bateriju IMA garancije, i da lupetaš o stvarima o kojima ne znaš ništa.

VL
EJ
ejStef
18:05 02.02.2024.

Što se tiče baterija, na kraju se pokazalo da baterije nisu toliki problem, prije pregore elektromotori. Što je super, kada ih mijenjaju tokom garancije, no kada garancije više nema... I 17 kWh na 100 km je vrlo optimistično, to je za neki mali auto, ne ovaj na slici.

VL
MA
MadMax1
17:57 02.02.2024.

Nikolina baterija ima garanciju do 220000km. Kolko tvoj motor već sagorio?

VL
HA
hacker
20:07 02.02.2024.

Ovaj auto na slici košta 50000 eura, njegova solarna elektrana 6600 eura dakle sve skupa 56600 eura. Za 25000 možete kupiti novi automobil benzinac kompaktne klase i ako investirate u solarnu elektranu poput aktera iz ove priče to je ukupno 31600 eura dakle ostane vam u đepu ravno 25000 eura a po sadašnjoj cijeni goriva za 206000 km vam treba 20000 eura dakle ostat će vam još 5000 eura u đepu što znači da se vozite jeftinije na benzin nego na struju čak i ako uzmete u obzir da će Nikola dobiti poticaj za elektranu (a surova je istina da večina nikada neće dobiti poticaj za svoju solarnu elektranu). I još morate u uzeti obzir da ste pored automobila benzinca kupili i solarnu elektranu tako da ono što uštedite na struji možete točiti u auto, dakle ukratko kombinacija električni auto + solarna elektrana totalno neisplativo....

VL
KI
kiselovrhnje
19:30 02.02.2024.

Zato ce tu razliku nadoknaditi u visokoj deprecijaciji elektricnog automobila.

VL
Avatar raznosač_pice
raznosač_pice
09:45 04.02.2024.

Glede jamstva na baterije, imao sam ga na inverter u LG perilici rublja, krepao nakon 7. Garancija nije jednako dužina trajanja svih baterija, nego ocekivano vrijeme u kojemu je proizvođaču još uvijek isplativa zamjena s obzirom na cijenu proizvoda pri kupnji. Oni u startu računaju da ce se dio pokvariti. Jasno, veći dio neće. No mnogi ne čuvaju račun kad kupuju bijelu tehniku, a kod automobila dio ce završiti u totalnoj šteti ili će doci do kvara koji je neisplativ za popravak. Sve je to matematika.

VL
MA
marcellus
18:34 02.02.2024.

na bateriju ima garancije, moja je 8 godina / 120 tisuća

VL
MA
marcellus
18:33 02.02.2024.

Ja sam na struju do sad prešao nekih 40 tisuća, trošak struje mi je euro i pol na 100 km doma na utičnici (punim ga noću). S poticajima je auto izašao jeftinije nego sličan benzinac. Godišnje prijeđem 30 tisuća s njim, praktički mi isplati svoju cijenu na uštedi na gorivu.

VL
IV
Ico_voljevica
05:45 03.02.2024.

A gdje bu zbrinul potrošene i pokvarene baterije?to nesmete pisat?

VL
Avatar Heisenberg
Heisenberg
23:04 02.02.2024.

Umjesto što se na silu guraju ovi propali projekti električnih kanti i bacaju gomile novca na subvencioniranje kupnje, a kupuju većinom likovi koji si takva preskupa auta mogu i sami platiti. Bolje bi bilo vlastima da subvencioniraju kupnju novih benzinaca širokim narodnim masama, jer neki dan je ovdje bio tekst kako vozimo iznimno stare automobile.

VL
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.