Produženi šminker

Fiat 500L u Hrvatsku stiže tek iduće godine

\'500Lfiat01_nnn_aut_170412\'
Fiat
24.04.2012.
u 08:20

Novi Fiatov model od iduće će se godine na nekim tržištima nuditi i sa sedam sjedala, a kupce bi mogao preoteti i Minijevu Clubmanu

Gotovo paralelno s puštanjem u pogon novih proizvodnih pogona u Srbiji, Fiat je predstavio i model koji će se u toj tvornici proizvoditi. Fiat 500L od svibnja će silaziti s proizvodne trake tvornice u Kragujevcu, u koju je uloženo oko milijardu eura. Trenutačno se proizvodi 30.000 vozila, a očekuje se godišnja proizvodnja oko 120.000 primjeraka, odnosno 300.000 vozila do 2015. godine.

Motori dolaze iz Italije

Motori i mjenjači stizat će iz Italije. No, mnogi Fiatovi dobavljači otvaraju podružnice u Srbiji, pa će se novi model tamo smatrati domaćim proizvodom. Tijekom lipnja 500L trebao bi stići na talijansko tržište, da bi se do kraja godine proširio po Europi. U Hrvatskoj ga možemo očekivati početkom 2013. godine. Nagađa se da će stajati  14.000 eura, ali u hrvatskom zastupništvu Fiata tu cijenu još ne mogu ni potvrditi ni opovrgnuti.

Detaljnijim pogledom na automobil nameće se pitanje zbog čega Fiat nije 500L razvijao kao zaseban model. Sličnost prednjeg dijela s 'nosom' gradskog šminkera nije tolika da bismo novitet mogli zvati povećanim Fiatom 500. Razumijemo da povezivanjem naziva dvaju modela Fiat želi profitirati od pozitivnih vibracija koje šalje mali šminker, no tek treba vidjeti hoće li taj recept biti uspješan i u ovoj kategoriji. Fiat 500L gleda prema Minijevom Clubmanu, s obzirom na to da su i jedan i drugi prostranije verzije malih šminkerskih modela. Također, poput Minija, ali i osnovnoga modela 500, novi 500L ponudit će čitavu paletu detalja za individualizaciju: od brojnih kombinacija tkanine i printa na sjedalima, do panoramskog staklenog krova. No cjenovno će ipak konkurirati Opel Merivi.

Prtljažnik prima 350 litara

Fiat 500L u osnovi je mali jednovolumen koji bi, uz prostranost i praktičnost, trebao pružiti i osjećaj vožnje malog SUV modela, ali i efikasnost i kompaktnost automobila iz B-segmenta. Ove će se godine proizvoditi samo u izvedbi sa pet sjedala, a iduće se godine očekuje i ona sa sedam sjedala.

Ključne riječi

Komentara 10

DE
DERAN
09:02 24.04.2012.

lako je talijancima sa nama ovakvima prvo...nato bombardovao zastavu....pala cena onda,tadić poklonio fabriku i mnogo zemljišta za dž.... pa...talijanci dobili radnu snagu jeftiniju nego u kini,....a zastava im samo preko jadrana....radnici 200-300 , a inžinjeri i do 500 evrića plate bravo braćo srbi....to je biznis,možete biti ponosni...a da li možete kupiti ovu šklopociju.....teško....krpaćete vi još dugo svoj yugo 45

DE
DERAN
09:16 24.04.2012.

zastava kragujevac je primer kako ne treba poslovati isti kao oni solarni paneli u vojvodini...koji će proizvoditi struju za evropu...i eventualno zaposliti dvojicu-trojicu za krpama da brišu te panele a plodna zemlja....ma koga briga....koverat je nekome napunio džep zemljo srbijo....i još se hvale sa time u jeku predizbornih aktivnosti (pola kragujevca uči talijanski jezik....bolja kolonija od etiopije)

DE
DERAN
15:18 24.04.2012.

klapčina inpulsivni negativac....citiraj me gde sam to napisao napisao sam da će retko koji srbin moći sebi priuštiti ovu šklopociju od fijata a on ide na sva tržišta pa i na američko...

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije