Kao što japanski premijer Shinzo Abe ekonomskom politikom "abeonomics" postavljenom na tri načela nastoji obnoviti japansku ekonomiju, Triumph je kreirao grudnjak koji na sličnom principu želi pojačati ženska poprsja. Riječ je o grudnjaku domišljato nazvanom Branomics, čiji jastučići mogu narasti za dva posto.
– Napravili smo jastučiće koji mogu rasti i pratiti rast japanske ekonomije. Kada ona poraste, nadamo se da će žene prihvatiti povećanje poprsja u istom postotku – kazao je glasnogovornik tvrtke Yoshiko Masuda.
– Ako žena izgleda lijepo, ona će i raditi bolje, a to će zasigurno pridonijeti našem gospodarskom rastu, zar ne? – upitala je jedna od manekenki tvrtke na predstavljanju modela.
Iako će ga mnoge žene poželjeti u svojim privatnim kolekcijama, Branomics se neće naći u komercijalnoj prodaji. Isti je slučaj bio i s prethodnim modelima koji su pomicali granice uporabom recikliranog materijala, solarnim ''pogonom'' te ledenim punjenjem.
>>Žena u grudnjaku uletjela na utakmicu Bayerna