Nema biznisa do medijskog biznisa, poručila je hrvatska europromatračica Ingrid Antičević Marinović u raspravi koja se 20. lipnja 2012. dogodila na sjednici jednog od odbora Europskog parlamenta, ali je ovdje objavljujemo prvi put. SDP-ova zastupnica govorila je na engleskom jeziku i rekla: "No business like media business". Ovaj njezin nastup dosad nije prikazan u hrvatskim medijima, a mi smo ga pronašli uz pomoć pisanih zapisnika i videoarhive Odbora za građanske slobode, pravdu i unutarnje poslove.
Ingrid Antičević Marinović u svome je govoru bila kritična prema medijskom krajoliku kojim "dominiraju velike korporacije koje su koncentrirale svoju kontrolu nad onim što govorimo, slušamo i čitamo". Založila se za transparentnost vlasništva u medijima.
– U mnogim slučajevima te su kompanije vertikalno integrirane, kontroliraju sve, od inicijalne proizvodnje do finalne distribucije. U najgorem, mediji se ponekad koriste za korumpiranje i manipuliranje društva – rekla je hrvatska europromatračica koja je s izborne liste SDP-a na prvim europskim izborima u Hrvatskoj maknuta nakon što je videosnimka njezina posljednjeg nastupa, naslovljena "Pipl mas trast as", izazvala ogromnu pozornost hrvatske javnosti.
>> Milanović: Ingrid bolje govori engleski nego što čita, i to znam!
Ovo ruganje je prešlo sve granice dobrog ukusa. Majke ti, ispada da je većina Hrvata visoko obrazovana pa da kuži čemu bi se ovdje trebalo rugati. Nažalost, uvjeren sam da se većina rugača nema blage veze čemu se smije, alii se smije jer vidi druge da se smiju....