Ministar pomorstva, prometa i infrastrukture Zlatko Komadina trebao bi uskoro odlučiti hoće li ostati u Vladi ili otići. To je zaključak sastanka ključnih članova Vlade o slučaju Komadina koji se održao ovih dana, kažu upućeni izvori. Kako doznajemo u vrhu Vlade i SDP-a, prevladava mišljenje da bi se Komadina trebao povući s ministarske pozicije. A tome je navodno sklon i sam Komadina.
Zatečen stanjem
Kao njegova zamjena na mjestu ministra pomorstva, prometa i infrastrukture mogao bi doći Siniša Hajdaš Dončić, sadašnji krapinsko-zagorski župan. On se spominje kao osobni izbor predsjednika Vlade Zorana Milanovića za Komadinina nasljednika. Komadinin odlazak iz Vlade bio bi vrlo brzi epilog po svemu sudeći loše odluke da on preuzme tako zahtjevno ministarstvo kakvo je ono prometa, pomorstva i infrastrukture. Komadina se nije snašao na ministarskoj funkciji, nespreman je preuzeo resor koji su za HDZ-ove vladavine obilježile brojne afere. I sam je priznao da je zatečen stanjem u resoru koji je preuzeo, pokušavši tako opravdati svoju nespremnost.
Odmah na početku svog mandata Komadina je imao velikih problema s kadroviranjem u svom resoru. Mnogi ljudi koje je htio postaviti u ministarstvo ili u javna poduzeća koja su u njegovoj nadležnosti odbili su ga, a Vladimir Ferdelji, kojega je postavio za svog pomoćnika, morao je otići samo mjesec dana nakon što je imenovan jer je javno kritizirao rad Vlade. Tako je u Komadininu resoru zavladao popriličan kaos. A on je sam najviše tome pridonosio. Tako je, primjerice, iznosio pogrešne podatke ili barem bi to tako prezentirao, kao u slučaju viška 5000 radnika u HŽ-u, pa bi se sutradan pravdao da je to bio lapsus i da nema toliko viška radnika u tom poduzeću. Sve je to bilo previše stresno za Komadinu pa se i razbolio.
Na bolovanju je bio mjesec dana, od ukupno tri mjeseca koliko je ministar. Dok je bio na kućnom liječenju, počelo se govoriti o njegovu odlasku pa se kao njegova nasljednica spominjala sisačko-moslavačka županica Marina Lovrić Merzel, no ona je demantirala da se nudila da bude ministrica. Navodno se razmišljalo i o nestranačkim osobama na toj poziciji, poput Ljube Jurčića.
Komadina se prije nešto više od dva tjedna vratio na posao i odmah najavio gradnju vrlo skupe autoceste Rijeka – Žuta Lokva. To je bila njegova prva konkretna najava nekog projekta otkako je postao ministar. No uskoro je slijedio hladan tuš.
Ne vlada svojim resorom
Premijer Milanović demantirao ga je u intervjuima u povodu 100 dana Vlade kazavši da ta cesta nije među prioritetima ove vlade. Navodno je Komadina pod pritiskom premijera upravi HAC-a naredio otpuštanje novozaposlenih iako je sve bilo po zakonu, što je i sam priznao. Sve to upućuje na to da Komadina ne vlada svojim resorom, a dokaz tome je i kadroviranje ministra financija Slavka Linića i Radimira Čačića u javnim tvrtkama pod Komadininom komandom u kojima njih dvojica postavljaju svoje ljude.
Jedini čovjek koji vrijedi u ovoj Vladi i koji je pošten i nekorumpiran mora otići jer ne može biti u igri sa nesposobnim ili korumpiranim ministrima u Vladi, računajući i posve nesposobnog i nespremnog Milanovića. Bravo za Komadinu !!!!!