I ministar u nadzoru

Do kraja godine u sigurnost pruga ulaže se 500 mil. kn

hajdas doncic (1)
Foto: Hrvoje Jelavic/PIXSELL
1/5
28.07.2012.
u 15:06

U tri ljetna mjeseca našim morem prokrstari oko 190.000 različitih plovila, desetak posto sankcionira se zbog raznih prekršaja, a od toga se u državni proračun slije više od dva milijuna kuna naplaćenih kazni.

S predstavnicima Lučke kapetanije Šibenik ministar pomorstva i prometa Siniša Hajdaš Dončić razgovarao je o dasadašnjem tijeku sezone i problemima s kojima se svakodnevno susreću u poslu, a jedan od većih je nedostatak ljudi.

- U operativnom planu koje Uprava za pomorstvo priprema s Ministarstvom financija rješavat ćemo ljude koji sezonski rade na ugovor o djelu, a ima ih 60-ak. Oni već jesu u sustavu i mi ih želimo zaposliti jer je od Cavtata do Pule mnogo djelatnika otišlo u mirovinu, najavio je ministar i dodao kako se ova sezona ni po čemu ne razlikuje od prethodnih što se sigurnosti u pomorskom prometu tiče.

U tri ljetna mjeseca našim morem prokrstari oko 190.000 različitih plovila, desetak posto sankcionira se zbog raznih prekršaja, a od toga se u državni proračun slije više od dva milijuna kuna naplaćenih kazni.

Komentirajući situaciju u Hrvatskim željeznicama, ministar je rekao da se ne može preko noći promijeniti sustav u koji se nije ulagalo posljednjih 30 godina.

– Nadam se da ćemo do kraja godine investicijom od pola milijarde kuna rješavati sigurnost, a onda i nabavu novih vlakova – najavio je ministar i dodao kako na većini pruga na sjeverozapadu zemlje željezničari još ručno prebacuju skretnice jer se od Austro-Ugarske nije ništa ulagalo. 

 

Komentara 4

UT
utatica
15:33 28.07.2012.

Ovakvi su naslovi degutaatni. Stječe se dojam da su ophodnje samo drumski razbojnici koji trebaju puniti proračun po svaku cijenu a ne sprječavati divljanje radi sigurnosti građana. I vi ste novinari izgubili kompas ako stge ga ikad i imali

LU
luksa
12:58 29.07.2012.

"I ministar Hajdaš - Dončić u nadzoru" Naslov bi trebao glasiti i ministar Dončić na račun poreznih obveznika putuje jadranskom obalom gdje ga žderačinom i ostalim obilno časte lokalni dužnosnici opet na račun lokalne samouprave. I dok to Milanović sa svitom ovih dana čini na Korčuli a Josipović sa podanicima na Brijunima radni narod je ostao doma razmišljajuči kako će na zimu platiti režije koje su više 20%

OB
-obrisani-
08:57 30.07.2012.

A kako bi bilo da se prvo ulaže u najprofitabilnije i najveće pravce kao što su; Zagreb-Vinkovci, Zagreb-Rijeka i Zagreb-Split?! Sramotno je da je na prvom pravcu ZG-VK, koji je i najjači međunarodni pravac RH, u posljednjih 5 godina brzinana vlakova do te mjere pala da se sada putuje i sat, sat i pol. dulje prema ZG nego što je to bilo početkom 2000. Sramotno je i to da ovaj MEĐUNARODNI PRAVAC nema u punoj dužini, do Zagreba i dalje, izveden dupli kolosijek, što dodatno usporava promet! Sramtono je i to da prema jednom turističkom Splitu i dan danas voze dizelski vlakovi, i to često smiješnom brzinom, jer ovaj pravac i do dana današnjega nije elektrificiran! Posebna je priča Rijeka i nizinska pruga... bili neki Kinezi, zainteresirani za ulaganje, malo se pričalo ...i dalje više ništa!

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije