Pedeset jedan putnik koji je letio Croatia Airlinesom iz Züricha i Istanbula u Split preko Zagreba pretprošli petak morao je do svoje krajnje destinacije iz glavnog hrvatskog grada putovati autobusom jer Zračna luka Split nije bila otvorena poslije ponoći.
Poluprazan avion
Tako su se nesretni putnici, umjesto 45-minutnog leta, od Zagreba do Splita cijelu noć truckali u autobusu. Zbog kašnjenja zrakoplova iz Züricha i Istanbula za Zagreb putnici koji su dalje nastavljali putovanje za Split nisu, naime, stigli na vrijeme uhvatiti zrakoplov za najveći dalmatinski grad, a koji je trebao sletjeti u Zračnu liku Split u 23.30 sati.
Croatia Airlines tražila je od Zračne luke Split dopuštenje da taj zrakoplov sleti poslije ponoći, no dobili su odbijenicu pa su morali na vrijeme poletjeti s polupraznim avionom, bez putnika iz Züricha i Istanbula. Kad su sletjeli u Zagreb, u pola jedan u noći nastavili su putovanje prema Splitu u autobusu.
U CA kažu da ima to nije prvi takav slučaj sa Zračnom lukom Split. A o konkretnom slučaju navode da je riječ o letu OU658 Zagreb – Split od 29. lipnja.
– Zbog operativnih poremećaja u prometu prouzročenih slotovima Eurocontrola, toga su dana putnici na letovima iz Züricha i Istanbula kasnili u dolasku u Zagreb, odakle su trebali nastaviti putovanje do Splita. Kako ZL Split nije odobrio naš zahtjev za produljenje radnog vremena nakon ponoći, taj je let obavljen prema planiranom redu letenja i u Split je otputovalo 85 putnika od ukupno 136 predbilježenih” – kažu u CA.
Dodaju da su zbog toga bili prisiljeni o svom trošku organizirati autobusni prijevoz do Splita za transferne putnike iz Züricha i Istanbula, što je kompaniji prouzročilo izravnu štetu od oko 6000 kuna.
U CA kažu da inače imaju dobru suradnju sa splitskim aerodromom, ali navode da je ove godine bilo nekoliko slučajeva kada su trebali neke letove u Split obaviti nakon planiranog reda letenja.
– No, to nije bilo moguće zbog toga što ZL Split nije odobrio ad hoc zahtjeve za produljenje radnog vremena. Naime, mogućnost produljenja postoji, ali ju je potrebno najaviti ZL-u Split 20 sati unaprijed, pa s obzirom na to da neki poremećaji u redu letenja nastaju unutar tog vremena te da avioprijevoznik na njih ne može utjecati i ne može ih predvidjeti, ovakvi događaji uzrokuju nam izravne i neizravne štete, a najveće posljedice, na žalost, trpe putnici – kažu u CA.
Garantirana pauza
Direktor ZL-a Split Lukša Novak pak kaže da je slučaj od 29. lipnja specifičan i da aerodrom radi uvijek izvan svoje otvorenosti na zahtjev avioprijevoznika.
– Ovo se događalo u noći s petka na subotu, a mi subotom moramo odraditi više od sto zrakoplova. U slučaju produženja radnog vremena u petak, naši radnici ne mogu imati garantiranu pauzu od 12 sati i ne bi mogli raditi – objašnjava Novak. Smatra da taj noćni let CA za Split i nije najsretnije rješenje, a tvrdi i da uvijek idu u susret CA te da je dovoljno nekoliko sati prije predviđenog leta zatražiti produljenje radnog vremena.
Nema slijetanja aviona zato što je isteklo radno vrijeme zračne luke!?
Pedesetak putnika Croatia Airlinesa koji su u Split letjeli preko Zagreba morali su se u petak do krajnje destinacije voziti busom cijelu noć
Komentara 121
Balkan ostaje balkan,mozes dobit drzavau,mozes ima ti avio-kompanije,sve mozes imati,ali je karakter i susretljivost 0%,to se vjerujte samo na balkanu moze desiti...
Dobra reklama z a turizam, Sada je na potezu Hajdaš
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
"angel70" po tvom pisanju,izgleda da ti letis samo "na krilima zuje",negdje po Velebitskim goletima