Više od 725.000 čitatelja iz Hrvatske protekloga je mjeseca čitalo Vecernji.hr. Ova brojka potvrda je lojalnosti vas, čitatelja, koji svakodnevno posjećujete naš portal u potrazi za najnovijim vijestima iz svijeta i Hrvatske.
U srpnju smo pripremili veliku online nagradnu igru u kojoj je najsretniji od vas odvezao novi Chevrolet Spark. Pokrenuli smo i velike ljetne specijale, Ljetna panorama i Turistička patrola u kojima pratite što se događa na obali, gdje se nalaze najljepše plaže i još mnogo toga. Otvorili smo i mail adresu javi@vecernji.net na koju nam možete slati vaše vijesti i kreirati sadržaj na portalu.
Zahvaljujemo našim čitateljima na povjerenju i želimo dobrodošlicu novima!
Poslovni.hr odličan je deseti, a 24sata.hr i dalje je najčitaniji!
Odličan je rezultat ostvario i naš partnerski portal poslovni.hr. Web stranica Poslovnog dnevnika tako je prvi put ušla u TOP10 portala prema istom istraživanju, a u srpnju ju je čitalo gotovo 240.000 ljudi u Hrvatskoj. Poslovni.hr u posljednjih godinu i pol zabilježio je znatan rast čitanosti te je na ljestvici portala skočio za čak 25 pozicija! Portal 24sata.hr i dalje drži vodeće mjesto na ljestvici s više od milijun posjetitelja mjesečno.
I ostali Styrijini portali bilježe dobre rezultate – Styria tako ima čak 6 portala u TOP25 prema gemiusAudienceu.
Istraživanje gemiusAudience prati posjećenost hrvatskih web-stranica. U istraživanju sudjeluje oko 115 hrvatskih stranica. Istraživanje gemiusAudience postalo je standard u internetskom istraživanju, koji su prihvatile sve relevantne medijske agencije, internetski mediji i oglašivači u državama istočne i srednje Europe. Podaci ovog, za sada, jedinog istraživanja posjećenosti hrvatskih web-stranica su usporedivi i javno dostupni na web adresi: http://www.audience.com.hr/.