Je li se Rubeljevo carstvo ćevapa u Zagrebu počelo urušavati? Prijeti li prvom hrvatskom lancu pečenjarnica potpuni kolaps? Ta pitanja otvara činjenica da je ovoga tjedna pečenjarnica u strogom središtu Zagreba, na križanju Frankopanske i glavne gradske ulice Ilice, dana u najam i sada se zove Grand Grill.
– Već nekoliko dana od Rubelja dobivamo samo meso – kazali su djelatnici Grand Grilla.
U Rubelju priznaju da su postali žrtve velike gospodarske krize pa su morali žrtvovati prvu od 18 pečenjarnica u Zagrebu.
– Kriza je u cijeloj Hrvatskoj, a ne samo u Rubelj Grillu, Promet nam je pao 50 posto. U Frankopanskoj ulici promijenio se rukovoditelj, prostor smo dali u podnajam, a i dalje ih opskrbljujemo namirnicama – kazao je Zlatko Milovac, direktor i suvlasnik Rubelja.
Na pitanje planiraju li u najam dati još koji prostor u Zagrebu, u Rubelju kažu da će sve ovisiti o tome hoće li produljena gospodarska kriza još dugo potrajati.
– Ne prijeti nam kolaps, čim se ekonomija pokrene, kupci će se vratiti – kazao je Milovac i dodao da svi radnici uredno primaju plaću. U Rubelju ističu da ih je ugrozila jeftina konkurencija iz supermarketa, a sumnjaju u kvalitetu i količinu mesa u ćevapima koji se, kako kažu, nude po nerealno niskim cijenama.
Nagrizeni temelji
Temelji Rubeljeva carstva udareni su prije gotovo 30 godina, a čini se da su ih dugo nagrizali i loši međuobiteljski odnosi.
– Prvu poslovnicu otvorio sam 10. svibnja 1982. godine u Dubravi. Prvi sam napravio šišćevap i zvali su me "tata šišćevapa u Hrvata" – kazao je Ivan Rubelj (61), rođeni Banjolučanin, pokretač biznisa u koji tvrdi da je postupno uključivao i svoju braću Antu i Miljenka, bivšega prvaka Jugoslavije u boksu. Uz ćevape, Ivan Rubelj, kojega cijela Dubrava poznaje po nadimku Ruby, uspješno je razvijao i posao s tekstilom.
– Zvali su me kraljem ćevapa i tekstila, a taj izraz nikad nisam volio. Smatram da je to primitivan, seljački izraz jer kraljevi za mene danas ne postoje – kaže Ivan Rubelj.
Cijelu priču o Ivanu Rubelju i njegovim novim poslovnim planovima pročitajte u današnjem tiskanom izdanju Večernjeg lista
Car