Zbog nejasnoća s računom čitateljica S. S. nazvala je službu za korisnike zagrebačke Vodoopskrbe i odvodnje. U jednom trenutku ona je opsovala sugovornika koji je poentirao: "Drago mi je da smo ovo snimili!" Prenerazila se. Zar je moguće da snimaju ljude a da ih na to ne upozore?!
– Koliko znam, ne snimamo razgovore – izjavio je Dušan Viro, glasnogovornik Zagrebačkog holdinga.
No, mnoge tvrtke snimaju razgovore koji se odvijaju preko njihovih korisničkih službi – telekomunikacijske kompanije, banke, brokerske kuće...
– Vipnet nasumično snima razgovore korisnika sa Službom za korisnike radi unapređenja usluge. Svakog se korisnika prije razgovora obavijesti automatskom govornom informacijom da razgovor može biti snimljen – poručuju iz Vipa.
Svatko tko snima razgovor mora to i najaviti, premda Zakon o kaznenom postupku predviđa da se može snimati i za vlastitu upotrebu.
– Osobu se mora upozoriti da se razgovor snima. Ne upozori li se, po mom sudu, snimka se smije koristiti samo za osobnu upotrebu. Primjerice, ne može biti dokaz na sudu ako sud ne odluči drukčije – navodi Đuro Lubura, stalni sudski vještak za metodologiju prisluškivanja.
A ova lajača..... da je operater njoj odgovorio na \'istom nivou\'........ ganjala bi ga sudom do Strazbura....