offline vlak

"U HŽ-u se ne mogu kupiti karte online, a ne javljaju se na telefon"

'19.10.2011., Zagreb - Novi medjugradski vlak na Glavnom kolodvoru. Photo: Antonio Bronic/PIXSELL'
Antonio Bronić/PIXSELL
25.06.2012.
u 22:30


U Hrvatskim željeznicama tvrde da će u dogledno vrijeme uvesti prodaju karata putem interneta

Strani turisti koje žele Lijepom našom od Zagreba do Splita proputovati vlakom, ne mogu iz svoje zemlje kupiti kartu za taj vlak online! Na jednoj od najvećih turističkih webstranica Tripadvisor, koju koriste milijuni putnika kad trebaju savjet o putu u neku zemlju, tako se nedavno povela diskusija upravo o tome koje sve peripetije prolaze turisti kad žele kupiti online kartu za vlak u Hrvatskoj.

Putnici, žale se korisnici Tripadvisora, koji dođu zrakoplovom do Zagreba, a put prema moru žele nastaviti vlakom, ne mogu unaprijed preko interneta kupiti karte i biti sigurni da će imati mjesto u vlaku u željeno vrijeme i za željenu destinaciju. Tako jedna od sudionica diskusije na Tripadvisoru kaže da putnička agencija HŽ-a Croatia Express uopće nije reagirala na online rezervacije. Nazvala je zatim tu agenciju, u kojoj su joj rekli da bukira željene karte preko e-maila. No nakon što je poslala e-mail, nije dobila nikakav odgovor. Zatim je opet pokušala nazvati Croatia Express, ali više nitko se nije javljao na telefon ili bi joj, tvrdi, odmah poklopili slušalicu!

U HŽ-u pak kažu da će u dogledno vrijeme putnicima ponuditi i online način prodaje prijevoznih karata, a za to su već pokrenuli aktivnosti.

U Croatiji Expressu tvrde pak da nakon svake zaprimljene narudžbe – stranci u roku 24 sata pošalju odgovor s ponudom cijene karte i mogućnosti plaćanja putem kreditne kartice ili bankovne uplate te nakon uplate karte dostavljaju na kućnu adresu ili stranke željezničke karte mogu podići u njihovoj poslovnici na Glavnom kolodvoru prije putovanja. U toj agenciji navode i da su na jedini mail koji su dobili sa sličnim pitanjem, koji se spominje na Tripadvisoru, primili i odgovorili no da im se gospođa više nije javila.

"Odgovorno tvrdimo da u poslovnici nitko namjerno nije poklopio telefonsku slušalicu i jedina pretpostavka je mogući kvar telefona koji se na željezničkom kolodvoru povremeno događa", tvrde u Croatiji Expressu.

Komentara 27

OB
-obrisani-
23:47 25.06.2012.

U HŽ-u se ne žele baviti ćoravim poslom. Trenutačno vijećaju kojih će 46 od 52 međunarodnih linija ukinuti do prosinca kada stupa na snagu novi vozni red!

OB
-obrisani-
23:04 25.06.2012.

pa to ne košta malo, ali ipak je sramotno ! Hrvatska turistička zemlja? uh, svjetlosnim godinama ste od toga....nema niti online bookinga za niš! to vam prodaje adrialin iz njemačke ! a spotovi? ništa! nema ! nikog to ne zanima , kažu !

SO
sotokuco
22:56 25.06.2012.

U dogledno se vrijeme neki misle spustiti na Mars, a neki započeti prodaju karata putem interneta.

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije