Reklame pod čijom opsadom su već godinama pročelja i krovovi zgrada u centru grada morat će se skinuti.
Dugogodišnji problem
Trg bana Jelačića i Cvjetni trg konačno će vratiti svoj stari izgled, a atraktivne lokacije, omiljena meta oglašivača kojima je gradska uprava redovito davala dozvole za postavljanje reklamnih panoa i jumbo plakata, od ožujka će izgledati potpuno drukčije. Takvu, izmijenjenu odluku o komunalnom redu predložio je sam gradonačelnik Milan Bandić, a o njoj će se odlučivati na sljedećoj sjednici Gradske skupštine potkraj kolovoza.
– Ovom ćemo odlukom omiljena okupljališta Zagrepčana rasteretiti od neprimjerenog komercijalnog oglašavanja, čime bi se vratio njihov identitet – piše u obrazloženju koje je gradonačelnik priložio.
Taj problem postoji već godinama, na što su upozoravali i stanari na Trgu bana Jelačića kojima reklame na skelama, kako bi se prekrili radovi na fasadama koji traju i po nekoliko godina, zaklanjaju prozore. I zbog tog problema bezuspješno su kucali na vrata raznih institucija pa ih nenadani osjećaj gradonačelnika za estetiku iznenađuje.
– Žalila sam se svima, od Sabora, ministarstava, gradskih ureda, no do dana današnjega nisam dobila odgovor. Godinu i pol dana te reklame stoje ispred mog prozora, nemam svjetla, a i na krovu su napravili nered – kazala je stanarka na Trgu bana Jelačića Danica Durbešić. Gradonačelnik ju je davno mogao riješiti muka, a vjerojatno to nije učinio zbog naknade koju je grad imao od ovakvog načina oglašavanja – smatra Durbešić.
Samo u prizemlju
Prema prijedlogu odluke, zabranjuje se postavljanje reklama po krovovima, fasadama i pročeljima.
– Reklame se mogu postavljati samo na prizemlja na glavnim trgovima, gdje svoje prodavaonice ili uslužne djelatnosti imaju tvrtke – piše u obrazloženju odluke gradonačelnika.
>>Kako biste reagirali: Od slučajnih prolaznika stvorili zvijezde!