radovi u zagrebu

Glavni kolodvor postao veliko gradilište. Pogledajte kako izgleda!

glavni kolodvor radovi (1)
Foto: Sanjin Strukić/PIXSELL
1/14
02.03.2013.
u 14:12

Zbog zatvaranja Glavnog kolodvora uvodi se nova tramvajska linija broj 10, a na snazi je i posebna regulacija željezničkog prometa.

Na Glavnom kolodvoru počeli su radovi na projektu zamjene sustava signalno-sigurnosnog uređaja. Zagrebački kolodvor će zbog radova biti zatvoren do ponedjeljka 11. ožujka u 4 sata zbog čega je na snazi posebna regulacija željezničkog prometa. 

Projekt zamjene sustava signalno-sigurnosnih uređaja vrijednog 12,6 mil. eura HŽ Infrastruktura pokrenula je 2010. godine, a većinu novca namaknut će od Europske unije. Sustav se mijenja jer je postojeći napravljen od 1936. do 1940. godine, zastario je i zapreka je u prometovanju.

Zbog zatvaranja Glavnog kolodvora uvodi se nova tramvajska linija broj 10. Iako je iz ZET-a prvotno bilo najavljeno da će “desetka” prometovati Jukićevom i Vodnikovom ulicom prema Glavnom kolodvoru do Borongaja, u posljednji trenutak došlo je do promjene.

Tako će tramvaj broj 10 od Zapadnog kolodvora skrenuti prema Trgu bana Jelačića pa zatim na Glavni kolodvor sve do okretišta Borongaj, koje je oko 500 metara udaljen od postaje Maksimir, koja će na istoku grada biti početna postaja.

>>ZET u zadnji tren promijenio trasu tramvaja 10 i zbunio putnike

Komentara 18

FE
feliks
14:57 02.03.2013.

Pješački prelaz ispred Glavnog kolodvora Nažalost u našem gradu ne razmišlja se o prilici da se istovremeno riješi i goruče pitanje pješačkog prelaza ispred Glavnog kolodvora. Problemi , koje po pitanju sigurnosti predstavljaju automobili, ili obrnuto pješaci, koji neorganiziranom zloupotrebomm prelaza uzrokuju nepregledne i nepotrebne kolone ,traju duže vrijeme . Odgovorni u gradu imaju "preča" posla , a jedan semafor riješio bi kompletan problem.

AT
atomised
15:17 02.03.2013.

Sva sreća je da se i ovo radi. Svake godine iz proračuna se u HŽ ulupa trista milijuna eura. 17 tisuća ljudi u sustavu, a voznu kartu ne možeš u 2013. godini naručiti preko interneta. A da ne govorim o željezničkoj infrastrukturi koja je znatnim dijelom preuzeta od Habsburgovaca. Ima afričkih zemalja koje su u dvadesetom stoljeću znatnije modernizirale svoju željeznicu od Hrvatske.

Avatar 456852
456852
14:54 02.03.2013.

jao sto rade, imaju dvije lopate i bager... u 50 godina promjene jedan prag i onda pjevaju himne o tome... to je taj narod.

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije