Građani ogorčeni

Ignoriraju vozni red, ukinuli su linije, a tramvaja je sve manje

'20.06.2013., Zagreb - Putnici cekaju autobus na autobusnom stajalistu ZET-a kod trgovackog centra Avenue Mall. Photo: Davor Puklavec/PIXSELL'
'Davor Puklavec/PIXSELL'
22.06.2013.
u 09:43

Građani su primijetili i kako se na prorijeđenim linijama voze i stari tramvaji

Iako im svakodnevno, otkako je uveden ljetni vozni red, građani šalju pritužbe, žale se na ukinute i prorijeđene linije i nepoštovanje voznog reda, u Zagrebačkom električnom tramvaju na pritužbe ne odgovaraju, a za probleme očito im je svejedno

Kasne sve linije

Poruka je to koja se može iščitati iz brojnih pritužbi čitatelja koji su, nakon objave o problemima s kojima se suočavaju putnici na liniji koja prometuje od Zagreba do Velike Gorice, tijekom cijelog jučerašnjeg dana slali u redakciju

\"Pitajte u poglavarstvu\"

Tako je čitateljica Tomislava Budiša ZET-u prijavila vozača koji je sa stanice krenuo tri minute prije voznog reda, zbog čega je ona provela čekajući 12 minuta u Zaprešiću, a onda još 30 minuta kako bi dočekala drugi autobus. Čitateljica Natalija kaže kako ZET-ova linija 120 Črnomerec – Gajnice \"nikada ne funkcionira po važećem redu vožnje\", a Stela je primijetila kako su znatno prorijeđene linije 6, 7 i 14, a u samoj jutarnjoj špici voze stari tramvaji s jednim kolima! Svi oni pisali su ZET-u, a tek su rijetki dobili odgovor. Naime, loptica odgovornosti prebačena je na Gradsko poglavarstvo, a ZET je jednostavno oprao ruke iako sami Poglavarstvu predlažu i vozni red i prijedlog cijena karata.

– Skandalozno je da se naprasno ukida linija 8 koja mnogima služi kao direktan prijevoz do radnih mjesta. Sramotno je da se vaša neefikasnost i neorganiziranost moraju ovako manifestirati – žalio se i putnik Igor.

>>Čitateljica: Kupujemo karte da bi nas ZET-ovci maltretirali

>>Razbjesnio ih ljetni vozni red ZET-a: Na vrućini čekamo 45 minuta

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije