Iako im svakodnevno, otkako je uveden ljetni vozni red, građani šalju pritužbe, žale se na ukinute i prorijeđene linije i nepoštovanje voznog reda, u Zagrebačkom električnom tramvaju na pritužbe ne odgovaraju, a za probleme očito im je svejedno
Kasne sve linije
Poruka je to koja se može iščitati iz brojnih pritužbi čitatelja koji su, nakon objave o problemima s kojima se suočavaju putnici na liniji koja prometuje od Zagreba do Velike Gorice, tijekom cijelog jučerašnjeg dana slali u redakciju
\"Pitajte u poglavarstvu\"
Tako je čitateljica Tomislava Budiša ZET-u prijavila vozača koji je sa stanice krenuo tri minute prije voznog reda, zbog čega je ona provela čekajući 12 minuta u Zaprešiću, a onda još 30 minuta kako bi dočekala drugi autobus. Čitateljica Natalija kaže kako ZET-ova linija 120 Črnomerec – Gajnice \"nikada ne funkcionira po važećem redu vožnje\", a Stela je primijetila kako su znatno prorijeđene linije 6, 7 i 14, a u samoj jutarnjoj špici voze stari tramvaji s jednim kolima! Svi oni pisali su ZET-u, a tek su rijetki dobili odgovor. Naime, loptica odgovornosti prebačena je na Gradsko poglavarstvo, a ZET je jednostavno oprao ruke iako sami Poglavarstvu predlažu i vozni red i prijedlog cijena karata.
– Skandalozno je da se naprasno ukida linija 8 koja mnogima služi kao direktan prijevoz do radnih mjesta. Sramotno je da se vaša neefikasnost i neorganiziranost moraju ovako manifestirati – žalio se i putnik Igor.
>>Čitateljica: Kupujemo karte da bi nas ZET-ovci maltretirali
>>Razbjesnio ih ljetni vozni red ZET-a: Na vrućini čekamo 45 minuta