Kodni naziv SBS: Kakve su šanse za Slavonsku u Zagrebu bez semafora?
Petnaestak godina star plan za denivelaciju predviđao je i rekonstrukciju četiriju problematičnih raskrižja. Najdalje je dogurao projekt za čvorište kod Zelene tržnice, no i on se, kažu u gradskoj upravi, mora izmijeniti
Komentari 16
Kažete 15 godina..pa još 2000 se radio plan za rasterećenje Slavonske a posebno ulaz u Sesvete. Ali trebalo je krasti i namirivati rođe i žetončiće a Istok ostaviti u ranim 90-tima..jedan prijatelj je 30 godina bio u USA,vratio se ove godine natrag u Zg i kaže mi da kako je Sesvete ostavio -tako ih je sada i našao..niti jedna cesta se nije ni proširila a kamo li izgradila
utunelu.. bilo kakva gradnja je financijski neisplativa jer promet funkcionira i sad, pa pustimo sve kako je i tako ćemo ušparati puno novaca.. ono što predlažeš je zapravo zatvaranje Slavonske-Zagrebačke u svojevrstan tunel.. na taj način bi ta cesta zaista bila protočna (kad ne bi dolazio promet koji se danas upaja), ali što bi bilo s prometom izvan Slavonske-Zagrebačke? Kako bi izgledao Zeleni val ako bi se promet sa Zagrebačke-Slavonske tamo premjestio?
Denivelacija bi trebala biti potpuna, vijadukt dugačak 15 kilometara iznad sadašnje Ljubljanske-Zagrebačke-Slavonske. Početak na livadi kod Škorpikove, na istok sve do livade prije izlaza za Sesvete. Izlazi s ove brze ceste na stupovima bi bili Selska, Većeslava Holjevca i Heinzlova - sva 3 problematična uključivanja u gradsku gužvu. Ovo bi značajno rasteretilo obilaznicu. Apsurd je da treba rasterećivati obilaznicu, ali to je sad tako. Obilaznica se može rasteretiti i brzom cestom čvor Donja Zdenčina-Velika Gorica-Ivanić. Ne znam tko je zamislio da sav promet iz Slavonije prema moru mora završiti na današnjoj obilaznici i na naplatnim kućicama u Lučkom, valjda da bi mogli tamo brojati koliko je puno auta ondje prošlo.
Po njihovim razmišljanjima najjednostavnije bi bilo zabraniti promet pa ne bi bilo potrebe za semaforima.
Rekao bi Bajaga dobro jutro jazzeri..ono o cemu vi razmisljate ja to znam da je to rjesenje 10 godina prije vas..osim toga postoji jos jedna solucija treca traka umjesto da puste livade stoje prazne slavonska se može rijesiti prosirenjem s 3 trake .
Možda za prvi korak da probaju sa sinkronizacijom semfora i da Ljubljansku i Slavonsku naprave u zeleni val.
Stagnacija prihoda uzrokuje novelaciju projekata denivelacije prije lokalnih izbora. Nije loše Možemo! A što se prometa tiče što je rezultat denivelacije kod Savske?
A jel bi velki stručnjaki rajše za početak spojili Branimirovu s Industrijskom cestom ? Nenormalne sesvetske gužve bi barem mal smanjili. Isto neki nadvožnjak il obilaznica prek Trnave i Dupca prema sjeveru.
Zašto se ne napravi onako kako je to riješeno u Parizu. Unutarnja traka se dolaskom na raskrižje pretvara u tunel i opet izlazi na cestu iza raskrižja. Prolaz bi bio samo za automobile i to bi uvelike smanjilo gužve na sefamorima.
a ko bi to delal, zagrebačke ceste ne mogu pokrpati prekop širok 30 centimetara ravno s ostalim dijelom prometnice i još puno toga bi čovjek mogel reći o poslovođama u zg cestama
"Riječ je o golemim projektima od kojih svaki stoji više desetaka milijuna eura..." Ali su se Možemosi odlučili ulupati 80 milijuna eura na projekt izgradnje knjižnice Paromlin???
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Gradski ured za promet se godinama pokazuje kao grupa nesposobnih uhljeba,to sve treba najuriti i dovesti stručne ljude jer promet je kolaps