Najnovije vijesti
Objavljeno vijesti danas: 5
Pošalji priču
Imaš priču, fotografiju ili video?
istražili smo
Povratak na članak

Kodni naziv SBS: Kakve su šanse za Slavonsku u Zagrebu bez semafora?

Petnaestak godina star plan za denivelaciju predviđao je i rekonstrukciju četiriju problematičnih raskrižja. Najdalje je dogurao projekt za čvorište kod Zelene tržnice, no i on se, kažu u gradskoj upravi, mora izmijeniti

Komentari 16

DA
darwil
09:58 09.05.2024.

Gradski ured za promet se godinama pokazuje kao grupa nesposobnih uhljeba,to sve treba najuriti i dovesti stručne ljude jer promet je kolaps

VL
BO
BoljiSvijet
10:30 09.05.2024.

Kažete 15 godina..pa još 2000 se radio plan za rasterećenje Slavonske a posebno ulaz u Sesvete. Ali trebalo je krasti i namirivati rođe i žetončiće a Istok ostaviti u ranim 90-tima..jedan prijatelj je 30 godina bio u USA,vratio se ove godine natrag u Zg i kaže mi da kako je Sesvete ostavio -tako ih je sada i našao..niti jedna cesta se nije ni proširila a kamo li izgradila

VL
NE
NervozniPoštar
10:05 09.05.2024.

utunelu.. bilo kakva gradnja je financijski neisplativa jer promet funkcionira i sad, pa pustimo sve kako je i tako ćemo ušparati puno novaca.. ono što predlažeš je zapravo zatvaranje Slavonske-Zagrebačke u svojevrstan tunel.. na taj način bi ta cesta zaista bila protočna (kad ne bi dolazio promet koji se danas upaja), ali što bi bilo s prometom izvan Slavonske-Zagrebačke? Kako bi izgledao Zeleni val ako bi se promet sa Zagrebačke-Slavonske tamo premjestio?

VL
NE
NervozniPoštar
09:11 09.05.2024.

Denivelacija bi trebala biti potpuna, vijadukt dugačak 15 kilometara iznad sadašnje Ljubljanske-Zagrebačke-Slavonske. Početak na livadi kod Škorpikove, na istok sve do livade prije izlaza za Sesvete. Izlazi s ove brze ceste na stupovima bi bili Selska, Većeslava Holjevca i Heinzlova - sva 3 problematična uključivanja u gradsku gužvu. Ovo bi značajno rasteretilo obilaznicu. Apsurd je da treba rasterećivati obilaznicu, ali to je sad tako. Obilaznica se može rasteretiti i brzom cestom čvor Donja Zdenčina-Velika Gorica-Ivanić. Ne znam tko je zamislio da sav promet iz Slavonije prema moru mora završiti na današnjoj obilaznici i na naplatnim kućicama u Lučkom, valjda da bi mogli tamo brojati koliko je puno auta ondje prošlo.

VL
BI
Binga01
09:27 09.05.2024.

Po njihovim razmišljanjima najjednostavnije bi bilo zabraniti promet pa ne bi bilo potrebe za semaforima.

VL
Avatar utunelu
utunelu
07:53 09.05.2024.

Rekao bi Bajaga dobro jutro jazzeri..ono o cemu vi razmisljate ja to znam da je to rjesenje 10 godina prije vas..osim toga postoji jos jedna solucija treca traka umjesto da puste livade stoje prazne slavonska se može rijesiti prosirenjem s 3 trake .

VL
MM
MMarko657
09:02 09.05.2024.

Možda za prvi korak da probaju sa sinkronizacijom semfora i da Ljubljansku i Slavonsku naprave u zeleni val.

VL
Avatar mrIvan
mrIvan
08:05 10.05.2024.

Stagnacija prihoda uzrokuje novelaciju projekata denivelacije prije lokalnih izbora. Nije loše Možemo! A što se prometa tiče što je rezultat denivelacije kod Savske?

VL
Avatar Idler
Idler
12:46 09.05.2024.

A jel bi velki stručnjaki rajše za početak spojili Branimirovu s Industrijskom cestom ? Nenormalne sesvetske gužve bi barem mal smanjili. Isto neki nadvožnjak il obilaznica prek Trnave i Dupca prema sjeveru.

VL
GO
gordan0810
14:33 11.05.2024.

Zašto se ne napravi onako kako je to riješeno u Parizu. Unutarnja traka se dolaskom na raskrižje pretvara u tunel i opet izlazi na cestu iza raskrižja. Prolaz bi bio samo za automobile i to bi uvelike smanjilo gužve na sefamorima.

VL
JO
josmalopanestalo
22:10 10.05.2024.

a ko bi to delal, zagrebačke ceste ne mogu pokrpati prekop širok 30 centimetara ravno s ostalim dijelom prometnice i još puno toga bi čovjek mogel reći o poslovođama u zg cestama

VL
TO
tow
13:50 09.05.2024.

"Riječ je o golemim projektima od kojih svaki stoji više desetaka milijuna eura..." Ali su se Možemosi odlučili ulupati 80 milijuna eura na projekt izgradnje knjižnice Paromlin???

VL
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.