Za tjedan dana reklamiranja u kampanji za gradonačelnika Zagreba najviše je potrošio SDP-ov kandidat Rajko Ostojić - 592 tisuće kuna.
Za novine i plakate
Ukupno će se SDP u kampanji za lokalne izbore u Zagrebu “isprsiti” s oko 2 milijuna kuna, koliko je i zakonski dopušteno, od čega će milijun otpasti na promidžbu liste za Gradsku skupštinu, a milijun za reklamiranje kandidata Ostojića. Prema izvještajima kandidata, objavljenima na njihovim stranicama, druga po potrošnji HDZ-ova je Margareta Mađerić. Na promociju putem plakata, novina i drugu promidžbu iz njenog stožera poručuju kako su izdvojili 147 tisuća, a na reklamiranje liste još oko 173 tisuće kuna. HDZ- ovci na kampanju misle potrošiti nešto više od pola milijuna kuna, a većinu novca prikupili su iz donacija članova gradske organizacije i kandidata s liste.
Vladimir Ferdelji, nezavisni kandidat koalicije HSS-HSLS i Zelene liste, dosad je na reklamiranje potrošio 130 tisuća, a na kampanju u prvom krugu izbora planira potrošiti 300 tisuća kuna.
Tatjana Holjevac (Zagrebačka nezavisna lista) procjenjuje da će potrošiti oko 86 tisuća kuna. Donacijama, u koje je uključen i kredit ZNL-a, namaknut će još 88 tisuća kuna.
Donacije građana
Aktualni gradonačelnik, nezavisni Milan Bandić na svoju promociju potrošio je - nula kuna, barem tako tvrde iz njegova stožera. No, promidžba skupštinske liste koštala ga je zasad 224 tisuće od predviđenih 600.000 kuna. Bandić će na reklamiranje sebe kao kandidata potrošiti sto tisuća kuna. Koliko su građani na njegov poziv donirali u Zakladu za prevenciju moždanog udara, nepoznato je. Ništa nije potrošio ni kandidat koalicije Zajedno Siniša Šukunda, laburista Branka Vukšića kampanja je dosad stajala 51 tisuću, a nezavisnog Antu Zvonimira Golema pet tisuća kuna.
>>Bandić za listu potrošio samo 224 tisuće, a planirao 600 tisuća
>>Obećao je da ga nećemo gledati, a \'vrišti\' s plakata