Dobrodošli u Zagreb, grad s planski izgrađenim biciklističkim stazama – (ironična) poruka je koja vrišti s jednog od brojih predizbornih plakata koji su tijekom vikenda poplavili grad uoči svibanjskih izbora. Druga kaže "Potrošio je 11 milijuna kuna za ukrasnu rasvjetu Domovinskog mosta. Tim novcem mogli smo urediti 135 dječjih igrališta", a na trećoj piše "Dobrodošli u Novi Zagreb. Osjetite miris grada".
Iako njegovo ime ne piše crno na bijelo (ili bijelo na šarenoj podlozi, u ovom slučaju), poruke su to koje sugrađanima šalje SDP-ov Rajko Ostojić.
Tim koji stoji iza kampanje aktualnog ministra zdravlja koji pretendira na čelno mjesto metropole osmislio je niz "borbenih" plakata usmjerenih protiv aktualnog gradonačelnika Milana Bandića.
Da je riječ o Ostojiću, građani će prepoznati iz pitanja "A što je tebi bitno" koje je već brendirao tijekom kampanje.
Kako je Bandić najavio da neće u kampanju, ne treba očekivati "protuudarac".
Njegovo lice neće se, kaže, građanima smiješiti s plakata u teškom recesijskom vremenu, a sav novac koji mu donatori uplate proslijedit će u Zakladu za prevenciju moždanog udara koji je i sam imao, najavio je.
Plakate je postavila i HDZ-ova Margareta Mađerić koja se predstavlja kao nova snaga Zagreba.
Čija će taktika uroditi plodom odlučit će građani.
>>Zahuktava se izborna kampanja: Po pobjedu nikad tanjih novčanika