Već gotovo mjesec dana građani Velike Gorice mogu svakog trenutka uz pomoć računala provjeriti u kojoj se fazi nalazi rješavanje njihova predmeta koji su predali gradskoj upravi.
Putem e-pisarnice koja se nalazi na službenim stranicama grada građani mogu doznati koja je od zaposlenih osoba u Gradu odgovorna za njihov predmet, što je dosad napravila i na kraju kako je taj predmet riješen.
Isplati li se projekt?
No, u vremenskom razdoblju kako e-pisarnica funkcionira njome se poslužilo samo 47 Velikogoričana.
Isplati li se takav projekt, kada se građani njime ne služe, pitali smo u Gradu?
– Naravno da se isplati – poručuju.
Naime lani je za postavljenje takvog projekta, kupnju toga posebnog programa iz proračuna izbrojano 55 tisuća kuna.
Ove je pak godine za kompletnu internetsku podršku u proračunu osigurano oko 70 tisuća kuna.
E-pisarnicu koja je dio Barišićeva predizbornog obećanja – kvalitetnije korištenje interneta u informiranju građana i komuniciranju s njima te razvoj internetskih servisa na noge je postavila zagrebačka tvrtka. Jednostavna je za korištenje.
Građani koji predaju određeni predmet u pisarnici gradske uprave (npr. potvrdu za glavni projekt, građevinsku ili pak lokacijsku dozvolu, određeni zahtjevi za pomoć) trebaju zatražiti klasu i pin svog predmeta.
Putem tog pina i broja predmeta nakon 24 sata što su zahtjev predali mogu na internetu pratiti “put toga spisa”.
Kontrola zaposlenika
Upravo je e-pisarnica svojevrsna kontrola rada zaposlenika u upravi jer građani odsad znaju točno ime i prezime osobe zadužene za njegov spis, a ako ne mogu stupiti u kontakt s tom osobom ili nisu zadovoljni radom toga službenika mogu ga prijaviti pročelniku određenog odjela.
Tom se pisarnicom ujedno i ubrzava čitavi proces rješavanja, a građani provjerom putem interneta štede i vrijeme.