Jednom godišnje moguće je stornirati kaznu – dnevnu parkirališnu kartu Zagrebparkinga koje vozači nalaze zataknute za vjetrobransko staklo. No, takvo što moguće je iznimno pod uvjetom da vozači mogu dokazati da su kartu uplatili pa je nastala pogreška tijekom mobilnog plaćanja, zbog čega je sustav nije prepoznao. Odnosno, bitno je dokazati da je vozač kartu pokušao uplatiti. Sustav, odnosno gradske odluke ne poznaju oprost od plaćanja dnevne parkirališne karte, doznajemo iz Zagrebparkinga.
– Iako to nigdje nije propisano, radimo iznimke jer se nesretne situacije mogu dogoditi. No, važno je da je posve jasno da vozači ne zlorabe ovu praksu za koju, ponavljam, nema pravne osnove, no mi ih u rijetkim situacijama provodimo jer bi u suprotnom sustav bio prekrut i neosjetljiv na vanjske okolnosti koje su uvijek moguće. Među zloporabama su pokušaji vozača da dobiju natrag 200 kuna nakon izgubljene kartice za parkiranje u garaži. To ne prihvaćamo – govori direktor Zagrebparkinga Robert Mišeta.
Situacije u kojima će se pogreška vozača prihvatiti jest u slučaju plaćanja parkirališne karte mobitelom. Upiše li vozač neispravnu registraciju s točnim brojevima i slovima, ali s pogrešnim nazivom grada – primjerice umjesto ZG upiše UG, djelatnici Zagrebparkinga prihvatit će prigovor jer je na račun Zagreparkinga ipak sjeo iznos za zonu koju je vozač platio.
>>Ugledao je novčanik sa 7000 kn, no znao je: Neću ga zadržati