Zbog opasnosti od urušavanja ograđen je dio parkirališta pokraj Paromlina, koje se nalazi između KD-a Vatroslav Lisinski i Glavnog kolodvora, i to za otprilike dvadeset parkirališnih mjesta. Inače, kod Paromlina trenutačno postoji 600 parkirališnih mjesta, koja su, nakon kratkotrajnog plaćanja, ponovno besplatna. Sam objekt Paromlina jedan je od najvažnijih zagrebačkih spomenika industrijske arhitekture.
pazi!
Zbog urušavanja ograđen dio parkirališta kod Paromlina
Objekt Paromlina jedan je od najvažnijih zagrebačkih spomenika industrijske arhitekture
Komentara 5
Č7
Objekt Paromlina jedan je od najvažnijih zagrebačkih spomenika industrijske arhitekture ------------------------------ Dajte mi recite šta je u ovoj ruševini dobro da je pod spomeničkom zaštitom. Pametnjakovići za zaštitu nedaju rušiti i napraviti novo identično starom pa će se samo srušiti. To je moguće samo kod nas. Ista stvar se desila sa još nekim zgradama u Zagrebu.
VI
Objekt Paromlina jedan je od najvažnijih zagrebačkih spomenika industrijske arhitekture Tko to laže? Samo pročitajte na što će potrošiti 10.000.000 kuna - na drekodrom kod zapadnog kolodvora Da je to "jedan od najvažnijih zagrebačkih spomenika industrijske arhitekture" onda bi desetset milijuna kuna potrošili na sanaciju tog "spomenika", a ne drekodroma
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Atraktivna lokacija, zato su se sve vlasti silom opirale obnovi i restauraciji ovog jedinstvenog spomenika kulture u svijetu. A pomoć je nuđena od svjetskih restauratora i novčana i stručna, no naša vrata su uvijek bila zatvorena. I još jedan podatak, radi tog mlina je uništena i naša jedina i čuvena tvornica tjestenine Klara, a ljudi na ulice.