Pogreška u sustavu

ZET: Refundirat ćemo sredstva za krivo naplaćene vozne karte

zet
Marko Lukunic/PIXSELL
Autori: sb/VLM, d.iv/VLM
01.10.2013.
u 08:41

Putnici koji sumnjaju u pogrešno realiziranu transakciju tijekom plaćanja prijevoza vrijednosnom kartom mogu se javiti na besplatan telefon 0800 200 060.

Zbog pogreške u sustavu elektroničke naplate prijevoza ZET moli putnike da danas ne koriste vrijednosne karte!

U tijeku je popravak kvara, zbog čega će sustav naplate u vozilima danas povremeno biti izvan funkcije.

Putnici koji sumnjaju u pogrešno realiziranu transakciju tijekom plaćanja prijevoza vrijednosnom kartom mogu se javiti na besplatan telefon 0800 200 060.

Operateru Kontakt centra korisnik treba dati broj vrijednosne kartice, ime i prezime te broj tekućeg računa. Iz ZET-a mole pozivatelje da te podatke pripreme prije poziva. Odmah nakon provjere prometa po kartici i utvrđivanja eventualne prekomjerne naplate, ZET će izvršiti povrat sredstava koja su pogreškom sustava umanjena, priopćeno je.

Iz ZET-a su izvijestili kako je većina tramvaja već proradila te da će sustav ujutro funkcionirati bez problema. Ispričali su se korisnicima te rekli da se svaka kartica provjerava jer je već bilo dosta lažnih poziva.

>> Bandić najavio: Od sutra karte javnog prijevoza 10 kuna

Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije