Djeci valja čitati od najranije dobi, ako je moguće od samoga rođenja. Preporučila je to Renata Sedlanić, psihologinja i ravnateljica Obiteljskoga centra Bjelovarsko-bilogorske županije na radionici na temu poticanja čitanja djeci održanoj u Gradskoj knjižnici Mate Lovraka u Grubišnom Polju. Naime, psihologinja Sedlanić kaže da su odrasli djeci tumači u svijet u koji ulaze.
- Čitanjem i pričom već od najranije dobi dijete činimo osjetljivim na glasove i govor što je vrlo važno i za njegov kasniji razvoj. U nešto kasnijoj dobi čitanje zajedno s djecom je nezamjenjiv trenutak susreta roditelja s djetetom-ističe psihologinja. Okupljenim majkama, ali i vrtićkim odgajateljicama bio je zanimljiv podatak o rezultatima istraživanja koji kažu da čitanje i pričanje pomaže razvitku djetetova intelekta, pamćenja, opažanja, mašte, kreativnog razmišljanja, pa i zaključivanja i stvaranja moralnih i humanih vrijednosti. Razdoblje čitanja djeci prema mišljenju psihologinje Sedlanić trebalo bi trajati do pred polazak djeteta u školu.
- Čitanje bi trebalo postati jedan od rituala svake obitelji u kojemu mogu sudjelovati svi članovi obitelji, ne samo jedan roditelj i jedno dijete-zaključuje psihologinja Sedlanić.
>>'Zašto naša budućnost ovisi o knjižnicama, čitanju i sanjarenju'