Iako se u pogonima kragujevačke Zastave već dvije godine ne proizvodi te su se proteklih godina stvarali i brojni vicevi na njegov račun, dileri ove srbijanske tvrtke još uvijek dobivaju upite za popularni Yugo. Prema riječima Miloša Prokića, djelatnika Zastave prometa – Arena motors, a koje prenosi beogradski Press, ljudi i dalje svakodnevno dolaze kupiti novi Yugo, a kada čuju da je posljednji primjerak prodan još prije dvije godine, odlaze razočarani.
Kaže i da su prošle godine prodali 2500 komada Punta, koji se danas proizvodi u Zastavi, ali i da su u isto vrijeme mogli prodati 10.000 Yuga kada bi se on nudio uz iste kreditne uvjete i subvencije koje su osigurane za kupnju Punta. Značajnu ulogu u velikom interesu za Yugo ima i podatak da se novi "Jugić" mogao kupiti za 4000 eura, a da su mu rezervni dijelovi bili veoma povoljni tako da su se za mali novac mogli obaviti i zahtjevni popravci.
Kao primjer iznose novi kuplung koji se za Yugo mogao kupiti za 50-ak eura dok isti dio za Punto stoji i 250 eura. Iako se Yugo ne proizvodi, u isto vrijeme cvjeta prodaja rabljenih primjeraka koji se mogu na tržištu kupiti od 900 pa do 2500 eura.
U cijeni najviše, kao i kod svakoga druga auta, ulogu igra starost i stanje vozila, ali i prijeđena kilometraža pri čemu su najviše na cijeni oni iz 1989. godine koji, kako se navode, slove za najpouzdanije i najkvalitetnije. Vlasnici novijih Yuga, koji su proizvedeni zadnjih godina njegove masovne proizvodnje, za svoja vozila traže i do 2500 eura.
Da Bog da ih cijeli život kupovali ništa drugo ne imali.