Radovi na rekonstrukciji križanja Ilice, Ulice Majke Terezije, Vrapčanske aleje i Aleje Bologne konačno počinju u ponedjeljak iako je to bilo najavljivano još ljetos.
Rekonstrukcijom će se sadašnje križanje Ilice i Ulice Majke Terezije u obliku “uljev – izljev”, prema riječima pročelnika Ureda za promet Dinka Bilića, pretvoriti u T-križanje sa semaforima koje će omogućiti vožnju u svim smjerovima.
Također, dodao je Bilić, u Aleji Bologne sagradit će se dodatni prometni trak za skretanje ulijevo u Ulicu Majke Terezije iz smjera zapad. Prema predviđenom projektu, semafori bi se trebali postaviti i na sjevernu stranu Ulice Majke Terezije na križanju s Bolničkom, koja će se također proširiti za trakove iz kojih će se skretati. Preuredit će se i postojeći autobusni terminal na kojemu je predviđeno i parkiralište s 23 mjesta. Troškovi rekonstrukcije ulica i gradnja autobusnog terminala iznose 10,2 milijuna kuna.
Već za vikend zbog prekopavanja bit će zatvorena Ulica Majke Terezije u zoni raskrižja s Ilicom/Vrapčanskom alejom. A od ponedjeljka pa sve do 20. travnja zatvorit će i dio između Ulice Majke Terezije i Bolničke, a prometovat će se prema privremenoj regulaciji.
A što je s podvožnjakom kod ulice Medpotoki? Planiran i zaboravljen? Pa zbog silnih neusklađenih semafora na svakih par desetaka metara udaljenosti i jesu takve gužve na tom prometnom pravcu. Kako će ova rekonstrukcija smanjiti gužve?