To je kao borba s vjetrenjačama. Koliko se nesreća mora dogoditi da se nešto konačno i poduzme?! Pitali su se to stanari Klaićeve nakon prometne nesreće koja se dogodila prije dva dana na križanju s Kačićevom ulicom kada su se sudarili fiat i BMW, nakon čega je 41-godišnja vozačica fiata s teškim tjelesnim ozljedama prevezena u KB “Sestre milosrdnice”. U sudaru je oštećeno još šest automobila, a u Policijskoj upravi zagrebačkoj kažu da će okolnosti nesreće biti poznate kad završi istraga.
Crveno svjetlo
A koja je to nesreća po redu, stanari kažu, više i ne broje.
– To je strašno. Zalete se kao luđaci od Frankopanske ulice da ulove zeleno svjetlo na semaforu i eto što se na kraju dogodi. U samo tri i pol godine, otkad sam tu, dogodilo se sigurno pet ili šest nesreća na istome mjestu – kazao je Darijo Semenčić.
Neslužbeno doznajemo da je uzrok posljednje nesreće bio prolazak kroz crveno svjetlo 30-godišnjeg vozača BMW-a.
– Ta je zona jako nezgodna zbog dosta nepovoljnih okolnosti, od velike brzine, prelazaka preko crvenog svjetla do parkiranih automobila koji sužavaju cestu – istaknuo je prometni stručnjak Ivan Dadić i dodao kako bi brzinu mogli smanjiti ležeći policajci postavljeni neposredno prije bolnice, a kao dugoročnije rješenje vidi već dugo najavljivanu gradnju pothodnika i parkirališta na srednjoškolskom igralištu.
Već godinama problem
Problem križanja Klaićeve i Kačićeve već godinama postoji. U studenom je, primjerice, na istome mjestu automobil pokosio pješake, što je završilo s četiri ozlijeđene osobe, lani su se sudarila dva automobila i biciklistica, a u rujnu 2010. godine bivši vratar nogometne reprezentacije Dražen Ladić prouzročio je nesreću u kojoj su teško stradala trojica, a lakše ozlijeđena dvojica mladića.
– Najčešći je uzrok nesreća to što iz Kačićeve vozači prolaze na crveno jer semafori nisu usklađeni. Nakon 6. siječnja 2014. sastat ćemo se s policijom da dogovorimo analizu stanja i bolju signalizaciju na tom križanju – poručio je Srđan Subotić, predsjednik gradske četvrti Donji grad.
>>Djecu moramo voziti u školu da ne bi prelazila opasno križanje
Ljudima nije jasno da crveno svijetlo ne služi da bi tamo netko stajao i čekao bezveze. Crveno svijetlo služi da ne ozljediš druge u prometu. Ljudima je istina, malo teže danas poštivati autoritet nego inače, ali promet jedino funkcionira akoako je po pravilima. Nisu tamo znakovi i ograničenja zato što nas netko mrzi i želi nam naplatiti kaznu.