Krizni trendovi

Burme nisu zlatne, 
ali mladenke 
se trude da budu posebne

'04.02.2011., Laniste, Zagreb - U zagrebackoj Areni otvoren je 13. Sajam vjencanja koji traje do 6. veljace.  Photo: Zarko Basic/PIXSELL'
'Zarko Basic/PIXSELL'
27.09.2012.
u 12:00

Svi bi lijepo i bogato vjenčanje, ali uz štednju na svakom koraku; od izbora vjenčanog prstenja do toga da sami rade bukete

Štednja, štednja i još malo štednje! To je jedan od trendova koji ne prestaje već nekoliko godina u industriji vjenčanja. No, zavjetovati se na vječnu ljubav jedan je od najvažnijih događaja u životu, pa ga unatoč krizi mnogi mladi žele proslaviti raskošno i sa stilom.

Ništa bez štednje

Uz pomoć roditelja i, naravno, štednje, taj dan bliži se i za 27-godišnju Anitu P. iz Slavonskog Broda.

– Planiramo svadbu za oko 250 ljudi. Roditelji će nam uskočiti i financijski pomoći u pripremama. Ali ipak štedimo da ne opterećujemo previše roditelje i da “lakše dišemo“ na sam dan. Na svadbi nam je najbitnija glazba i hrana i u tome planiramo udovoljiti vlastitim hirovima, a buket, revere i pozivnice napravit ćemo sami... Cilj nam je da bude kako mi želimo, bez pretjerivanja – govori Anita koja se udaje iduće godine u svibnju, a koliko će cijelo vjenčanje koštati, još ne zna.

U prosjeku svadba za stotinjak ljudi stoji oko deset tisuća eura, a cijena može biti i znatno viša, ovisno o odabiru benda, cijeni najma vjenčanice, skromnom ili raskošnom cvijeću, fotografijama... Ono što je mladencima manje važno, na tome i pokušavaju uštedjeti koju kunu, ali za detalje poput vjenčanice gotovo da i ne pitaju za cijenu. Dapače, originalna haljina jedan je od najvažnijih detalja ceremonije.

U trendu čipka i perje

– Kriza je u vjenčanjima velika. Svi žele što bogatije i ljepše vjenčanje, ali uz štednju na svakom koraku; od izbora prstenja do toga da si sami rade bukete. Jedan zlatar mi je rekao da nikada nije prodao toliko srebrnih burmi kao lani, a s druge strane unajmljuju se skupe vjenčanice – ističe urednica portala Dani vjenčanja Lea Stergar Kera, no napominje da je u krizi zavladao i jedan lijepi trend – da se mladenke trude da budu posebne, drugačije i prije svega svoje.

– U trendu su i čipka, cirkoni, a zastupljeno je i perje. Sve više ima i vjenčanja na otvorenom. Zanimljivo je da se mladenke više ne presvlače nakon ponoći jer ne žele skinuti vjenčanicu koju ionako nose samo jednu noć. Dosta se ulaže i u uređenje sala, balone, rasvjetu... No, bez obzira na budžet, moj je savjet svima da prije svega istaknu svoju osobnost – zaključuje Stergar Kera.

Komentara 2

Avatar Thor
Thor
13:21 27.09.2012.

Kaže naslov:"Burme nisu zlatne, 
ali mladenke 
se trude da budu posebne".Ako već ne znate hrvatsku riječ za prstenje, onda budite dosljedni pa pišite srpskim jezikom do kraja. To bi onda izgledalo ovako:Burme nisu zlatne,ali verenice umeju da budu posebne.

IV
Ivo34575
15:50 27.09.2012.

a najbolje je kaj tih 250 ljudi su vidili samo u prolazu, a očekuju da im isplate svadbu.

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije