muke po operatoru

Mobitel zbog krivnje T-HT-a skuplji 525 posto!

samsung galaxy note
Reuters/PIXSELL
14.01.2013.
u 10:46

Kako je to kad znate čime ćete obradovati dijete na Božić, a baš svi su se "urotili" da u tome ne uspijete, najbolje zna Nikolina Peremin

Kako je to kad znate čime ćete obradovati dijete na Božić, a baš svi su se "urotili" da u tome ne uspijete, najbolje zna Nikolina Peremin.

Brigo moja...

Nekoliko tjedana prije Božića ona je u T-HT-ovu centru u zaprešićkom Westgateu kao dugogodišnja pretplatnica htjela djetetu kupiti mobilni uređaj Samsung Galaxy mini II u zamjenu za 12.000 bodova koje je skupila, produljenje ugovora i, naravno, nadoplatu od 128 kuna, kako ju je obavijestio službenik. Nakon nećkanja hoće li ga kupiti na trajni nalog ili ne, dan kasnije prevagnulo je uvjeravanje iz službe za korisnike 08009000 kako ne mora imati trajni nalog da bi mobitel naručila putem web-shopa. Mobitel je putem City ili HP expressa trebao stići za 2-3 dana kao i ugovori, no nakon pet dana doznaje "da se spetljala narudžba". Mobitel je, priča, naručen ponovno, a kako nije stizao, 20. prosinca i treći put. Sita obećanja, nazvala je poznanicu u T-Coma da sve to provjeri i ubrza ako može. No, doznaje da narudžbenica nije ubilježena pa dan kasnije osobno odlazi po njega. U Westgateu sada tvrde da je narudžba dan ranije kasno popodne ipak unesena, a mobitel će stići dostavom poslije Božića.

– Zatražila sam da storniraju narudžbu putem weba, a iako je rok za to 24 sata, narudžba ni sutradan nije stornirana, a na Badnjak mi je drski i bezobrazni službenik spustio slušalicu jer sam inzistirala da me spoji sa šefom – kaže N. Peremin. Na kraju je željeni mobitel, umjesto 128 kuna, koliko bi je stajao sa zasluženim povlasticama, platila 800 kuna, samo kako bi ga dobila na vrijeme i djetetu stavila pod bor. Uvjerena je da se sve to moglo napraviti jednim klikom mišem, ali ni u blagdanskom ozračju nitko u T-Comu za to nije bio zainteresiran.

Bez isprike

Nakon što su istražili slučaj, iz Hrvatskog telekoma kratko su objasnili kako korisnica na Badnjak nije mogla kupiti željeni mobitel s popustom za 128 kuna jer je zahtjev za produljenje njezina ugovora na 24 mjeseca tada još uvijek bio u fazi realizacije. U zamjenu samo za bodove na Badnjak je tako kupila uređaj za 798 kuna, a inače stoji i 1398 kuna, priopćili su iz T-HT-a.

Iz njihova odgovora, u kojemu nema ni isprike čitateljici ni detaljnijeg objašnjenja, ispada da je i tako "uštedjela". I to joj je valjda "nagrada" što već ima i njihovu fiksnu, dvije mobilne linije te internet!?

Ako ste imali sličnih iskustava, šaljite nam na e-mail dojavi@vecernji.net

Komentara 49

AN
ankicascreiber
15:29 14.01.2013.

najsmiješnije je da je na čelu Tcom-a neki tip koji je tamo došao po političkoj liniji nakon što je kao socijalni slučaj dobio stan od države. Danas taj tip vodi Tcom, fimu koju mrzi 90% građana, i prodaje gluposti o konkuretnosti.

AN
ankicascreiber
11:57 14.01.2013.

T com, ja sam nekoliko puta bila na putu, i bila prisiljena koristiti usluge Tcoma, svaki put je račun bio daleko veći nego što je trebao biti. Svaki put je bila neka kvaka u usluzi, koju mi nisu rekli, i koja me je puno koštala. Kada zovete 800-9000 oni su kao roboti, glupi kao noć, samo znaju fraze.

DI
duncan_idaho
10:52 14.01.2013.

Jadno dijete... kakav bi to sumoran božić bio bez samsung galxyja

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije