Nikud bez oldtimera

Bez Peugeota iz '68. promet na Maliju nezamisliv!

Foto: Reuters/PIXSELL (Ilustracija)
peugeot,mali
Foto: Reuters/PIXSELL (Ilustracija)
peugeot,mali
Foto: Reuters/PIXSELL (Ilustracija)
peugeot,mali
Foto: Reuters/PIXSELL (Ilustracija)
peugeot,mali
Foto: Reuters/PIXSELL (Ilustracija)
peugeot,mali
Foto: Reuters/PIXSELL (Ilustracija)
peugeot,mali
Foto: Reuters/PIXSELL (Ilustracija)
peugeot,mali
Foto: Reuters/PIXSELL (Ilustracija)
peugeot,mali
Foto: Reuters/PIXSELL (Ilustracija)
peugeot,mali
Foto: Reuters/PIXSELL (Ilustracija)
peugeot,mali
Foto: Reuters/PIXSELL (Ilustracija)
peugeot,mali
Foto: Reuters/PIXSELL (Ilustracija)
peugeot,mali
Foto: Reuters/PIXSELL (Ilustracija)
peugeot,mali
Foto: Reuters/PIXSELL (Ilustracija)
peugeot,mali
Foto: Reuters/PIXSELL (Ilustracija)
peugeot,mali
Foto: Reuters/PIXSELL (Ilustracija)
peugeot,mali
Foto: Reuters/PIXSELL (Ilustracija)
peugeot,mali
Foto: Reuters/PIXSELL (Ilustracija)
peugeot,mali
Foto: Reuters/PIXSELL (Ilustracija)
peugeot,mali
Foto: Reuters/PIXSELL (Ilustracija)
peugeot,mali
Foto: Reuters/PIXSELL (Ilustracija)
peugeot,mali
04.12.2013.
u 14:17
Tužno, ali istinito. Velik dio prijevoza u Maliju i danas ovisi o Peugeotu 504
Pogledaj originalni članak

Što bi se dogodilo u Francuskoj kada bi preko noći nestali svi modeli Peugeota 504 iz 1968. godine? Gotovo ništa, osim što bi pokoji ljubitelj oldtimera kradimice pustio suzu.

No, kad bi se sličan scenariji dogodio u Maliju, prouzročio bi katastrofalne posljedice. Naime, tamošnji prijevoz te taksi službe i danas uvelike ovise upravo o ovom modelu automobila. Milijuni ljudi odlaze Peugeotima 504 posjetiti rodbinu ili kupiti robne zalihe u Mauritaniju, Senegal, Burkinu Faso i Gvineju pa bi trgovina bez oldtimera doživjela nagli pad. Kako bi to utjecalo na ekonomske prilike u zemlji, bolje je ne zamišljati.

>>Stari auti i muzejski izlošci svakog četvrtka na Britancu

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 3

Avatar ambientocclusser
ambientocclusser
16:04 04.12.2013.

Okej ovdje je propušteno spomenuti neke "sitnice" koje bi "novinar" trebao spomenuti. Mali je bivša francuska kolonija, odatle razlog za ovaj model. 504 koje ovdje koriste su za prijevoz hrane i životinja iz udaljenih polja ili radnika, dakle ni ne treba im neki luksuz. Model je bitno izmijenjen. Izbačeni su svi "suvišni" dijelovi poput presvlaka i obloga i produljen zadnji kraj kako bi stalo što više robe i putnika(njih oko 8 stane). Odabir jednog jedinog modela ima prednosti jer se rezervni dio može naći u svakom selu uz put. Zašto baš ovaj model, pa između ostaloga, jer se on do sredine 2000-tih proizvodio u obližnjoj Nigeriji, i to neprestano dakle 40 godina. Dakle ti auti su izudarani i devastirani, ali nisu ni francuski ni toliko stari. Mislim, kad ste već kopipejsteri, pa dajte malo i surfajte.

Avatar messerschmidt
messerschmidt
07:57 05.12.2013.

Pa peugeot 504 se nije proizvodio samo 1968. Da je novinar samo pogledao na gugl, vidio bi da se radi o periodu od 1968. do 1999. (Argentina). Ja sam vozio onaj model koji se kratko slagao u Prištini, početkom osamdesetih. Bio je to kvalitetan, velik, udoban auto.

PE
peugeot
15:48 04.12.2013.

Po mom misljenju, najbolji "peugeot" bi - "peugeot"-404 (zvali smo ga francuski 'mercedes'). Nepoderivi, ali ne bas lijepe linije, bi "peugeot"-403. Inace, francuski automobili PSA (Peugeot-Citroën) i "Renault" po kvalitetu i finalnoj obradi odavno su rame uz rame sa njemackim automobilima. Ali u nasim balkanskim glavama da bi posjedovao kvalitetan automobil on mora biti - njemacki. Ocito da ljudi gube iz vida da danasnji "mercedes" nikako nije Pilicev dvosjed iz 68' kojeg je on prisilno prodao prijatelju davno kad bi "bog i batina" u tenisu jer ga je ovaj naprosto 'bogoradio' da mu ga proda. Sad Nikola Pilic pokusava ponovo da otkupi svoj legendarni oldtajmer dvosjed "mercedes" ali niti zna gdje je, a niti tko mu je sad vlasnik. Pozdrav.