Nova, četvrta generacija Renault Clia prošle je jeseni stigla na naše tržište uz benzinske i dizelske motore. Godinu dana kasnije u duhu ekologije izbor pogonskih sustava prilično se promijenio. Nedavno je na tržište stigao hibridni model Clio E-Tech, a dizelaši više nisu u ponudi. Kao svojevrsna sredina između klasičnih benzinskih motora i visokotehnološke hibridne benzinsko-električne verzije, Renault sada nudi i LPG model, benzinca s tvornički ugrađenom plinskom instalacijom.
Plinaši, pogotovo verzije sa serijski ugrađenom instalacijom, odlične su ponude za one koji godišnje rade veće kilometraže, jer, primjerice, kod Clija doplata za LPG verziju u odnosu na istovjetno opremljeni 1,0 Tce 100 iznosi 6000 kuna (početni Clio 1,0 Tce Zen stoji 120.300 kn), a zbog cijene autoplina koja je na oko pola cijene litre benzina nije teško imati računicu prema kojoj će se ta doplata brzo isplatiti.
LPG verzija temelji se na 1-litrenom TCe turbobenzincu sa 100 KS i 160 Nm okretnog momenta, uz ručni mjenjač s pet stupnjeva prijenosa. Prednost plinske verzije je veći domet automobila, jer uz 39-litreni spremnik benzina ima i dodatni spremnik od 32 litre za LPG. On se nalazi na mjestu za rezervnu gumu, pa je Clio LPG opremljen setom za krpanje guma. Obujam prtljažnika ostao je isti te iznosi 340 litara. Punjenje spremnika plina traje samo dvije minute
Sve funkcionira vrlo jednostavno, samo što osim benzina morate napuniti i plin. Uporaba je jednostavna za vozača. Prebacivanje s benzinskog na plinski pogon ili obratno postiže se na dva načina: ručno, pritiskom tipke na armaturnoj ploči, ili automatski, kad se spremnik plina isprazni.
LPG troši oko 20 posto više od benzinca, što konkretno u prosjeku znači da Clio troši oko 8-8,5 l/100 km LPG-a, dok je prosječna benzinska potrošnja 6,5-7 l/100 km. Cijena testnog Clija 1,0 TCe LPG s Intens opremom iznosi 131.300 kuna.
ja imam asconu dizel. pali vozi