Novitet

Francusko-korejski Latitude dokazuje da je dužina ipak bitna

Foto: Arhiva VL
latitude (1)
Foto: Arhiva VL
latitude (1)
Foto: Arhiva VL
latitude (1)
Foto: Arhiva VL
latitude (1)
Foto: Arhiva VL
latitude (1)
08.12.2010.
u 08:00
Novi Renaultov model u Hrvatsku stiže u ožujku, po cijeni od oko 184.000 kuna
Pogledaj originalni članak

Nakon više od 40 godina praznine u segmentu trovolumenskih limuzina, Renault je svijetu predstavio model Latitude, limuzinu više klase s četverim vratima. Automobil francuskog pedigrea i korejske proizvodnje vozili smo u okolici Lisabona. U vožnji se prepoznaje Renault - Latitude je komforan, prostran, relativno upravljiv, stabilan. Dobro podešenoj šasiji može se zahvaliti za udobnost. Buka motora i ceste svedena je na minimum. Dobar je izbor za one koji status žele pokazati kroz veličinu i komfor vozila, ali ne i kroz luksuznu marku.

Konzervativnija unutrašnjost

Unutrašnjost je konzervativnije osmišljena, ali to je i razumljivo uzme li se u obzir segment vozila. Kvaliteta materijala je na visokoj razini, kao i kvaliteta izrade, za koju su zaduženi u Samsungovoj tvornici u Koreji, uz poštivanje Renaultovih standarda. U interijeru u oči upada sličnost s modelom Koleos. Zamjeramo mu ipak prekratka sjedala - to se automobilu koji teži biti limuzina više klase ne bi smjelo dogoditi. U ostalim aspektima, Latitude je opravdao očekivanja. Prostora za vozača i putnike ima dovoljno. Štoviše, Latitude je po prostoru za noge, glavu i ramena putnika u vrhu klase. Prtljažnik prima 511 litara prtljage. Nadalje, oprema 489,7 cm dugog i 183,2 cm širokog modela obuhvaća sve potrebne sigurnosne elemente, uz posebne detalje kojima je svrha ugoditi i izdvojiti Latitude iz mase sličnih vozila. Primjerice, 3-zonski klima uređaj sa senzorom koji registrira onečišćeni zrak i onemogućava mu ulazak u kabinu, uz raspršivač dvije nijanse mirisa po automobilu. Vozačevo sjedalo ima masažer s podešavanjem intenziteta, a Latitude donosi i navigaciju, kameru za vožnju unazad, pomoć pri parkiranju, vrhunski audio sustav, šest zračnih jastuka.

Dinamične bočne linije

Vanjski dizajn na nas je ostavio podijeljene dojmove. Straga nam se sviđa, nalikuje pomalo na BMW-ovu limuzinu. Bočne linije dinamične su, dopadljive i elegantne. No, masivan prednji kraj vozila ne odaje da se radi o Renaultu. Da nema značke, prije bismo u Latitude prepoznali model korejskog porijekla, nego francuskog. Ipak, i to je razumljivo zna li se da Renault 80% primjeraka planira prodati upravo u Koreji. Latitude će u Hrvatsku stići tijekom ožujka iduće godine. Stajat će oko 11.000 kuna više od Lagune. Dakle, startat će na oko 184.000 kn.

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 1

DA
Dac
11:35 08.12.2010.

Dragi moji nepismeni i slabo školovani novinari. \"Latitudo, Latitudinis f.\" je na latinskom \"širina\". Vaša je aluzija dakle promašena jer bi ona mogla biti samo u vezi širine.