NOVITET

Honda HR-V od 2022. serijski stiže s tri motora

Foto: Honda
Foto: Honda
Foto: Honda
Foto: Honda
Foto: Honda
Foto: Honda
Foto: Honda
Foto: Honda
Foto: Honda
18.05.2021.
u 09:11
Hibridni pogon pametno je uklopljen u šasiju. To je - u kombinaciji s inovativnim centralnim položajem spremnika goriva i integracijom baterije ispod prtljažnika - rezultiralo s dovoljno prostora i za visoke putnike
Pogledaj originalni članak

Honda je predstavila novu generaciju modela HR-V, koja bi u Hrvatsku trebala stići početkom iduće godine. Japanski proizvođač posebno naglašava učinkovitost i brz odziv e:HEV tehnologije. Ovaj hibridni pogon s dva elektromotora i jednim benzincem na modelu HR-V sada stiže standardno. Linije novog modela su minimalističke, a prednji prevjes skraćen. Dorađena platforma zaslužna je za veću prostranost putničke kabine unutar kompaktnih vanjskih dimenzija, a upotrebljivost je i dalje na visokoj razini. Kod novog HR-V-a hibridni je pogon pametno uklopljen u šasiju. To je - u kombinaciji s inovativnim centralnim položajem spremnika goriva i integracijom baterije ispod prtljažnika - rezultiralo s dovoljno prostora i za visoke putnike. Klimatizacijski sustav iznova je osmišljen tako da sada zrak ne puše direktno u putnike, što je mnogima neugodno, već je usmjeren uz bočne prozore i krov automobila. Automobil uglađene siluete od tla je 10 mm odignutiji, u odnosu na prethodnika, od kojega mu je linija krova 20 mm niža.

Poboljšana aerodinamika obol je dala dizajnu, ali i većoj stabilnosti i ekonomičnosti. Iako je vanjskim dimenzijama sličan prethodniku, novi HR-V nudi više prostora. Zadržana su i stražnja ‘čarobna sjedala’, koja se nezavisno jedna o drugima mogu preklapati i uspravljati. Utovar prtljage olakšavaju niski prag prtljažnika te njegova ravna podnica. Praktičnost je povećana i funkcijom samostalnog zatvaranja prtljažnika kad se ključ udaljava od vozila.
Hondina e:HEV hibridna tehnologija spaja dva kompaktna i snažna elektromotora s 1,5-litrenim i-VTEC benzincem, snage 131 KS i 253 Nm pri 4500 o/min, koji se dopunjuju i jedan drugome prepuštaju prednost ovisno o tome teži li vozač u tom trenutku vožnji bez emisija, što nižoj potrošnji ili mu treba više snage. Dinamika vožnje može se regulirati i kroz različite modove vožnje, a dodatni mod na raspolaganju je za snažnije regenerativno kočenje i iskustvo sličnije vožnji u potpuno električnom automobilu. Ovo nije plug in hibrid, već litij-ionsku bateriju puni benzinac.

Nova Honda HR-V također pruža potpunu povezivost. Intuitivan 9” LCD dodirni ekran osmišljen je da minimizira distrakciju vozača, izbornik mu je jednostavan i svim je funkcijama lako pristupiti. Kako bi sigurnost bila na najvišoj razini, HR-V je opremljen Honda Sensing sustavom koji obuhvaća paletu naprednih sigurnosnih tehnologija.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.