Laguna je nekoć bila školski primjer francuske udobnosti, no između prelaska s druge na aktualnu, treću generaciju postala je malo manje udobna, ali vozački puno zanimljivija. Tome je pridonio i opcijski 4Control sustav upravljanja svim kotačima, koji znatno mijenja način na koji se Laguna vozi. Osim što je okretnija pri nižim brzinama, pri višim je osjetno agilnija, mijenjajući smjer s entuzijazmom kakvog obično očekujemo od sportskih automobila. Iako bi ovjes pri niskim brzinama mogao bolje upijati neravnine, s povećanjem brzine povećava se i udobnost, pa je na autocesti vožnja na razini najugodnijih u klasi.
Taj se sustav trenutno nudi u akcijskom paketu za vrlo razumnih 4990 kuna, a uključuje i 18-inčne naplatke, električno pokretana i grijana prednja sjedala presvučena kombinacijom kože i alcantare, trokraki sportski upravljač...
Uz serijski vrlo dobru opremu Black Edition, dopadljiv interijer ima i puno prostora za putnike te prtljažnik raspona od 508 do 1593 litre.
Laguna je dostupna s dvije izvedbe 2-litrenog dCi motora, no koji god odabrali, bilo sa 150 ili 175 KS, nećete pogriješiti. Testirana slabija izvedba ubrzanjima neće razočarati ni zahtjevnije vozače, a one razmaženije će impresionirati tihim radom i uglađenošću. I potrošnja, čiji je prosjek oko 7,5 l/100 km, očekivano je skromna. Karavanska izvedba Lagune s dCi motorom od 150 KS i Black Edition opremom stoji 209.900 kuna. Opcijski 4Control paket za 4990 kuna prava je prilika, jer njegova cijena inače iznosi 24.990 kuna.