Vodnjanski je IT gigant dobitnik ovogodišnje nagrade Proddy koju dodjeljuje Product School, edukacijska kompanija posvećena dodatnom školovanju u polju razvoja softvera i drugih digitalnih tehnologija. Ova škola dodjeljuje i nagrade a ove je godine Infobip dobitnik njihova Proddyja za Best Customer Engagement Platform, odnono najbolju platformu za angažman korisnika. Nagradu je Infobip dobio za Moments, multikanalno rješenje za angažman korisnika. U Infobip ističu kako su posebno ponosi što su nagradu dobili za jedan od njihovih prvih software-as-a-service proizvoda od jedne od vodećih edukatora za osobe i organizacije.
– Želio bih čestitati Infobipu na ovoj nagradi, bili su najbolji u svojoj kategoriji, dobili su najviše glasova od glasača iz istog područja u kojem se natječe i Moments. U svakom slučaju Infobip zaslužuje ovu nagradu za rješenje koje pojednostavljuje kompleksnu digitalnu komunikaciju današnjice kako bi se dobilo najbolje u angažmanu korisnika i njegovom dojmu, rekao je Carlos Gonzalez de Villaumbrosia, direktor Product Schoola.
– I više smo nego zahvalni na Proddyju. Nagrada se dobiva za najbolje svjetske digitalne proizvode pa je nominacija privilegija, a nagrada savršen završetak godine bogate događajima. Hvala vam glasači Proddyja, rekao je Adrian Benić, potrpredsjednik za proizvode u Infobipu.