Ono što je za Mini John Cooper, to je za Renault Amédée Gordini. Talijansko-francuski inženjer sportskih automobila, između ostalog, autor je kultne reli verzije Renault 8 Gordini, s kojom je legendarni zagrebački relijaš Jovica Paliković 1971. pomeo konkurenciju na reliju Monte Carlo. U sjećanje na velikana autosporta, Renault je lani ponovno uveo posebnu liniju Gordini, koju će nuditi za svoje modele. Na testu smo imali Gordini izvedbu najmanjeg – Twinga - sa 100 KS snažnim već poznatim 1,2-litrenim turbobenzincem. Twingo Gordini se nudi i u snažnijoj (133 KS) RS verziji, ali i živahni 1,2 TCE motor je sasvim dobar i zaslužuje da ga nazivamo sportskim.
Gordini izvedbu odaju dvije okomite bijele crte preko cijelog vozila, a prepoznatljiva je i plava boja s bijelim detaljima. Unutra je metalni mjenjač, sportske papučice i zgodni obrtomjer u sportskoj bijeloj boji. Pravi je gušt sjediti u udobnim sportskim sjedalima koja su sa strane presvučena kožom i odlično drže tijelo. Ali, istog mišljenja nije bio suvozač visok 1,97, kojeg je zasmetala kratka sjedeća površina zbog čega nije imao dobar oslonac u bedrima.
U gradu se Twingo Gordini snalazi odlično. Malen je, brz i vižljast, jednostavno ga je parkirati (360 cm dužine). Pogodan je i za autocestu – krajnja brzina je 184 km/h, a do stotke sprinta za 11,2 s. Pritom ni potrošnja nije pretjerana. Ako se ne stišće papučica gasa baš na svakom semaforu – i u gradu može biti ispod osam litara. Cijena testnog modela bez dodatne opreme iznosi 91.900 kuna, a uz ESP (3060 kn), metalik boju i zatamnjena stakla košta 98.780 kuna.