“Je li to novi RS” i “Kakva je to posebna oprema”, čuli smo mnogo puta od znatiželjnika u nekoliko dana druženja s atraktivnim Cliom sa “običnim”, vrlo štedljivim dizelašem sa 90 KS, ali i najbogatijim dynamic paketom opreme s doplaćenim vizualnim dodacima. Clio je u ovakvom izdanju prava bomba, za njim se okreću i muškarci i žene, i mladi i stari. Odlično mu stoji crna boja s ukrasnim crvenim lajsnama na točno pravim mjestima. Sportski štih pojačavaju i crni 16” alu naplaci. Sportski dojam Clio već donosi sa skrivenom kvakom stražnjih vrata pa i u početnoj verziji ima kupeovsko držanje.
U unutrašnjosti koja bojama prati vanjštinu je mnogo klavirskoga laka, u kombinaciji crne i jarko crvene boje. Hrabro i vrlo zanimljivo. Ergonomija je zadovoljavajuća, a kabina prostrana za B segment, kao i prtljažnik od 300 litara. Serijski dolazi sa multimedijalnim sustavom s ekranom osjetljivim na dodir dijagonale 17,8 cm s Tom Tom navigacijom. Malo nas je zasmetalo što uopće nema cd-playera, već samo USB ulaz, ali izgleda da je to danas realnost.
Za pogon je bio zadužen Energy dCi 90, unaprijeđeni dobro poznati 1,5-litreni dizelski motor koji razvija 90 KS pri 4000 o/min te 220 Nm pri 1750 o/min, a serijski dolazi sa start/stop sustavom. Štedljivost mu je glavna vrlina, izmjerili smo prosječnu potrošnju od 5,2 l/100 km, ali i performanse su vrlo solidne – 178 km/h i 11,7 s do stotke.
Cijena od 124,450 kuna je očekivana s obzirom na bogatu opremu.
>> Žestoki sportaš juri 230 km/h, a adut su i praktična petera vrata