Volkswagen Polo odavno je izašao iz okvira klasičnog poimanja malog gradskog automobila, a najnovijim izmjenama još se više približio obiteljskom uzoru, Golfu, iz kojega je u svoj segment povukao mnoge elemente.
Dobro namješten ovjes
Izmjene na vanjskom izgledu kozmetičke su prirode. Izmijenjeni su odbojnici i prednja maska. Sada će se uz doplatu moći izabrati i svjetla u LED tehnologiji, što je premijera u ovoj klasi. Njemački čvrst ovjes savršeno je izbalansiran pa osim odlične upravljivosti i stabilnosti pruža i pravu mjeru udobnosti. Prostora u ergonomski organiziranom i prostranom interijeru ima dovoljno, na stražnjoj će klupi biti gužve tek ako uz dva putnika na dužoj ruti sjedne i treći. Kvalitetu materijala prati uzorna izrada.
Novi Polo serijski je bogatije opremljen. Primjerice, donosi sustav koji automatski zaustavlja vozilo nakon sudara kako bi se smanjila mogućnost drugog udara. Među novostima na popisu opreme - što serijske, što dodatne - nalazi se i na radaru temeljen tempomat koji vozaču pomaže u održavanju razmaka, automatsko kočenje kako bi se izbjegao nalet na vozilo ispred, ali i podešavanje komfora ovjesa u dvije pozicije.
Svi motori ispunjavaju Euro 6 standarde. U dizelsku gamu ulaze tri nova trocilindarska agregata. 1,4-litreni TDI nudit će se u tri inačice snage, sa 75, 90 odnosno 105 KS. Početni motor u ponudi je benzinski 1,0 MPI trocilindrični agregat, koji dolazi u dvije izvedbe snage - od 60 i 75 konja. Na izbor će biti i dva benzinska 1,2 TSI motora od 90 i 110 konjskih snaga. U modelu Polo BlueGT bit će dostupan 1,4 TSI agregat s deaktivacijom cilindara, sa 150 KS.
Najučinkovitiji motori
Tijekom jeseni očekuje se BlueMotion verzija u kojoj će jednolitreni 3-cilindarski turbobenzinac isporučivati 95 konja, a zauzvrat će tražiti samo 4,1 l/100 km. Time Polo TSI BlueMotion postaje najučinkovitiji benzinski peterosjed na svijetu, a istu titulu nosi i u dizelskoj TDI BlueMotion inačici sa 75 konja koja troši samo 3,1 l/100 km, nudeći doseg od čak 1400 km. Potkraj 2015. godine gami će se pridružiti i Polo GTI. Novi Polo u Hrvatsku stiže potkraj svibnja ili početkom lipnja, po cijeni od 85.357 kuna.