Zbog inovativnog uređaja koji će prvi put omogućiti oglašivačima da doznaju koliko je ljudi doista vidjelo njihovu reklamu, zagrebačku tvrtku Monolith globalni je informatički div Microsoft proglasio najboljim startupom u Europi.
Radi se o uređaju koji se može postaviti na bilo koji elektronički zaslon, display, a koji možete trenutačno vidjeti, primjerice, u ljekarnama, zračnim lukama ili trgovačkim centrima u kojima se vrte reklame. Taj će Monolithov uređaj zabilježiti svakoga tko je pred njim zastao, odgovorit će na pitanje je li “gledatelj” tek letimično bacio oko na reklamu ili se dulje zadržao, te je li gledao poruku i koliko se zadržao. Oglašivači će sada točno moći doznati koliku je njihova reklama izazvala pozornost publike, a potrošači će tako postati aktivni sudionici reklama.
Uređaj Monolith koristi kameru Microsoft Kinect koja reagira na podražaj, odnosno pokret.
S weba u stvarnost
Druga je vrlo važna karakteristika uređaja Monolith obrada podataka u stvarnom vremenu, koja je dostupna korisniku u bilo koje doba i na bilo kojemu mjestu.
– Monolith se može postaviti na bilo koji tzv. indoor-ekran – sad još radimo samo s ekranima manjih dimenzija koji se gledaju iz neposredne blizine – objasnio nam je Martin Birač, suvlasnik tvrtke, te dodao:
– Napravili smo i vlastiti prototip displaya koji planiramo nuditi u drugoj fazi samo klijentima iz kategorije luksuznih brendova. U prvoj fazi koncentrirat ćemo se na postojeće ekrane i na analitiku gledanosti oglasa jer u tome vidimo veliku priliku. Internet je postavio mjerenje kao standard u oglašavanju, a mi svoje 10-godišnje iskustvo u web-oglašavanju želimo prenijeti u stvarni svijet – konkretno na digitalne ekrane.
Prema svjetskom uspjehu
Da je ideja odlična, potvrdio je i Oliver Rotschild, bivši predsjednik UNICEF-a Velike Britanije, koji je postao ulagač i predsjednik savjetodavnog odbora Monolitha, inače tvrtke u hrvatsko-estonskom vlasništvu.
Cilj je suradnje napraviti savjetodavni odbor koji će okupljati stručnjake različitih znanja na području digitalnih medija, informatike te marketinga iz cijelog svijeta, kako bi Monolith Group OU postao uspješna kompanija na globalnoj razini.
Uključivanje Olivera Rotschilda u savjetodavno tijelo Monolitha otvorit će kompaniji lukrativno britansko tržište, ali i mogućnost poslovanja na više kontinenata, zahvaljujući poslovnim kontaktima novog suvlasnika kompanije.
Moćni Monolith otkriva koliko je ljudi doista vidjelo reklamu
Klara Perko o poklonima svojih ljubavnih partnera: 'Nakit od 8 tisuća eura mi je dosta lijep'
"Pisalo je 'vjera, ljubav, nada', ali sada ću je skinuti jer nismo više zajedno", istaknula je Klara, a potom je naglasila i da je dobila ogrlicu s privjeskom dijamanta.
Putin zbog rata u Ukrajini otpisuje dugove: Opraštaju se milijuni rubalja
Podaci središnje banke pokazuju da se Rusi sve više zadužuju otkako je Kremlj 2022. naredio desecima tisuća vojnika da krenu u borbu u Ukrajini, čak i nakon što je središnja banka u listopadu povećala ključnu kamatnu stopu na 21 posto.
FOTO Suprug Blanke Vlašić nakon priznanja o otvorenom braku, objavio fotografiju u zagrljaju zanosne manekenke
Annelien je belgijska TV voditeljica, model i bivša nositeljica titule Miss Belgije 2007. Javnosti je poznata i po braku s belgijskim nogometašem i trenerom, Olivierom Deschachtom. Par se razveo 2019. godine.
Ova lampa zapalila je društvene mreže, a svatko je može imati u svom domu
Jeste li čuli za impact poduzetništvo? Zaludjelo je svijet, a i u Hrvatskoj ima sve više sljedbenika