TEST: QASHQAI

Nissanov bestseler oduševio u snažnoj dizelskoj izvedbi

Foto: Marko Prpić/Pixsell
Nissan Qashqai
Foto: Marko Prpić/Pixsell
Nissan Qashqai
Foto: Marko Prpić/Pixsell
Nissan Qashqai
Foto: Marko Prpić/Pixsell
Nissan Qashqai
Foto: Marko Prpić/Pixsell
Nissan Qashqai
Foto: Marko Prpić/Pixsell
Nissan Qashqai
29.06.2014.
u 17:00
Živahan turbodizelaš razvija 130 konjskih snaga, žustar je i brzog odziva, a tvornička potrošnja mu je samo 4,2 l/100 km
Pogledaj originalni članak

Novi Qashqai u nikad napućenijem segmentu kompaktnih crossovera - kojeg je s prvom generacijom i postavio - za kupce se bori vrhunskim dizajnom, odličnim motorima i dobro skrojenim paketima opreme. Cijene su mu također vrlo konkurentne te startaju od 149.900 kuna.

Dakle novi Qashqai stoji svega 3000 kuna više od starog Qashqaija jednake opreme. Početna cijena vrijedi za benzinca pokretanog 1,2-litrenim DIG-T motorom od 115 konja, a mi smo ovom prilikom isprobali 1,6-litrenu dizelsku izvedbu. Živahan turbodizelaš razvija 130 konjskih snaga te, po tvorničkoj specifikaciji, troši 4,2 l/100 km. Nama je tijekom testa trošio litru i pol više, što je i dalje odličan rezultat. Tim više što smo u vožnji zaista uživali.

Potentan motor - uparen s preciznim i brzim 6-stupanjskim ručnim mjenjačem - danu mu snagu iskorištava do zadnjeg atoma, žustar je i brzog odziva. Pri tome radi uglađeno, a ugodnoj vožnji pridonosi i odlična izolacija. Buka motora u kabini se uopće ne čuje, kao ni ona s ceste. Turbodizelska 1,6 dCi inačica stoji od 179.900 kn, a naš testni primjerak ima Tekna paket opreme, uz metalik boju i opcijski paket Driver assist. Sve to u konačnici mu je cijenu dovelo do 241.709 kn.

Qashqai nove generacije nastao je na novoj modularnoj platformi. Porastao je za 4,9 cm (na 438 cm), a neznatno je širi i niži. Prtljažnik je također veći - za 29 litara - i sada prima 439 litara, što je jedan od boljih rezultata u klasi. U kabini, koja zbog modernijeg dizajna i materijala vrhunske kvalitete ostavlja dojam više klase, zbog tih promjena nudi više mjesta. Središnje mjesto u interijeru zauzima NissanConnect sustav s dodirnim ekranom dijagonale 18 cm koji omogućuje povezivanje s pametnim mobitelima.

>> Više nije poseban poput venecijanskog stakla, ali sada je još luksuzniji i sigurniji

>> Nissanov virtualni 2+2 superautomobil

>> Spušteni Qashqai za povratak u golf klasu

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 2

N1
Nešo.15
17:20 01.07.2014.

A mi imamo: RANGE ROVER Evoque, Jeep Compass, FIAT Freemont, DACIA Duster, Volvo xc60 i ne nissan.

ZZ
zagor.zg
11:42 02.07.2014.

Cijena testiranog modela je debelo u nebesima. Ne znam što si ekipa u nissanu zamišlja, ali za te novce vozite octaviu RS diesel sa DKG i preko 200 konja, koja je ujedno i prostraniji automobil. Pametnom dosta...