Redizajnom Ayga, jednog od najomiljenijih malih gradskih automobila A segmenta, Toyota je ponudila još otkačeniji dizajn, nove atraktivne izvedbe dvobojne karoserije i još veće mogućnosti individualizacije, bolju zaštitu od buke i poboljšani multimedijski sustav, ali i blago dotjerivanje ovjesa i upravljača te 1-litrenog motora, koji je još od pojave prvog Ayga temeljni agregat.
Toyota je stilskim promjenama potvrdila najhrabriji dizajn od gradskih trojki (Aygo platformu dijeli s Citroënom C1 i Peugeotom 108). Ovom je prilikom restiliziran prednji kraj s prepoznatljivim “X” elementom koji je zaštitni znak Ayga, modela kojim se Toyota obraća mlađim vozačima. A mladi su okrenuti modernoj tehnologiji pa se u Aygu sada nudi bolji multimedijski sustav koji se uz 7” ekran osjetljiv na dodir jednostavno povezuje s pametnim telefonima, pa smo se tako po Kopenhagenu vozili uz Google Maps navigaciju s Android telefona i to funkcionira vrlo solidno. Novi sustav povezivanja za Toyotu izradio je Pioneer.
U odnosu na prvu generaciju Ayga, druga je mnogo robusnija, a sada je Toyota još poboljšala zvučnu izolaciju pa je i na autocesti pri brzinama iznad 130 km/h sasvim ugodno. Aygo je i dosad bio zabavan u vožnji, a manjim doradama na ovjesu i upravljaču upravljivost je sada još bolja. U gradu je Aygo s dužinom od 346,5 cm praktičan, a uz pet vrata (otvor prtljažnika je i dalje stakleni) nudi dovoljno mjesta za pet odraslih na kraćim relacijama, uz 168 litara prtljažnika. Aygom se može i na dulji put, ali najbolje u dvoje.
Aygo nudi i mnogo opreme iz viših segmenata, poput ulaska u vozilo bez ključa, kamere za vožnju unatrag. Za sigurnost se brine Toyota safety sense, sustav koji uključuje upozorenje o mogućem sudaru i prelasku u drugi trak.
Poboljšanje je napravljeno i na poznatom 1-litrenom trocilindrašu koji je izvorno Daihatsuov. Umjesto 69 KS sada nudi 72 KS uz 93 Nm, a jednako je elastičan pa se u 3. stupnju (ručni mjenjač s pet brzina, a opcija je robotizirani), može voziti praktički od 30 do 130 km/h. Velik mu je adut i niska potrošnja. U mješovitoj vožnji trošio nam je 5,1 l/100 km. I performanse su bolje: 160 km/h, 13,8 s do stotke. Dvije nove boje su Magenta splash koja će se više svidjeti ženama i markantnija plava s crnim detaljima za muškarce. Cijene redizajniranog Ayga bit će poznate krajem lipnja, a ne bi se trebale previše razlikovati od dosadašnjih – početni Aygo trenutačno stoji 72.900 kuna (uz popust 69.900 kn).
Pogledajte koliko vrijede vozačke dozvole i kada ih trebate zamijeniti: