Volkswagen

Novi Passat od 217.223 kune, novi logo tek na ID.3 i Golfu

Foto: VW
Novi Passat
Foto: VW
Novi Passat
Foto: VW
Novi Passat
Foto: VW
Novi Passat
Foto: VW
Novi Passat
Foto: VW
Novi Passat
29.11.2019.
u 09:45
Iduće godine na tržište stiže plug-in hibridna GTE verzija s baterijom od 13 kWh, što je za 31% veći kapacitet nego u dosadašnjoj GTE verziji
Pogledaj originalni članak

Hrvatski zastupnik Volkswagena početkom studenoga predstavio je redizajniranu verziju osme generacije Passata, koja je upravo stigla na naše tržište po početnoj cijeni od 217.223 kune za model s Bussines paketom opreme i 1,5-litrenim TSI turbobenzincem sa 150 KS. Početni dizelaš stoji 139.685 kuna (1,6 TDI sa 120 KS uz DSG mjenjač), a cijena izvedbe 2,0 TDI sa 150 KS iznosi 240.943 kuna.

Redizajn osme generacije Passata, automobila koji se u bogatoj povijesti prodao u više od 30 milijuna primjeraka, donosi minimalne promjene u dizajnu, blago su izmijenjeni prednja maska i branik, a novost su serijska glavna LED svjetla (opcijski IQ.LED matrix svjetla). Nešto veće promjene vidljive su u unutrašnjosti koja dolazi uz nove, finije materijale, novo kolo upravljača te digitalnu instrumentnu ploču. Novi Passat više na središnjem dijelu armaturne ploče nema prepoznatljivi analogni sat koji zamjenjuje natpis “Passat”. Kao prvi VW donosi novi USB-C priključak, a ekrani digitalnog kokpita i infotainment sustava noću se stapaju s osvijetljenim tipkama višenamjenskog kola upravljača i okolnim ambijentalnim osvjetljenjem (do 30 boja).

Foto: VW
Novi Passat
Foto: VW
Novi Passat
Foto: VW
Novi Passat
Foto: VW
Novi Passat
Foto: VW
Novi Passat
Foto: VW
Novi Passat
Foto: VW
Novi Passat
Foto: VW
Novi Passat
Foto: VW
Novi Passat
Foto: VW
Novi Passat
Foto: VW
Novi Passat
Foto: VW
Novi Passat
Foto: VW
Novi Passat

U ponudi su tri turbobenzinska motora i četiri verzije dizelaša. Početni je spomenuti 1,5 TSI sa 150 konja, a birati se uz DSG mjenjač mogu i 2,0 TSI sa 190 ili 272 KS. Početni dizelaš je 1,6 TDI sa 120 konjskih snaga (isključivo uz DSG), a birati se još mogu 2,0 TDI agregati sa 150 (i uz ručni mjenjač), 190 i 240 KS.

Iduće godine na tržište stiže plug-in hibridna GTE verzija s baterijom od 13 kWh, što je za 31% veći kapacitet nego u dosadašnjoj GTE verziji. Električni se doseg u novom WLTP ciklusu povećava na do 55 kilometara kada je riječ o Variantu. Govorimo li o limuzini, doseg samo na struju iznosi 56 kilometara. Sinergijskim učinkom TSI benzinca i elektromotora Passat GTE razvijat će 218 konjskih snaga.

Volkswagen je nedavno promijenio svoj vizualni identitet. Osim novog loga – koji je sada dvodimenzionalan umjesto dosadašnje 3D izvedbe – vizualni identitet marke postaje općenito mlađi, digitalniji, a time i moderniji. Prvi model s novim logom je električni ID.3 koji u Hrvatsku stiže početkom iduće godine.

Pogledajte video najgore parkiranih auta na hrvatskim cestama:

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 1

Avatar Asterix
Asterix
12:08 29.11.2019.

U čemu je razlika?