Opelov kompakt napredovao na svim poljima

Opel Astra - najtraženiji model u RH napravio velik korak naprijed

opel astra
opel astra
opel astra
opel astra
opel astra
opel astra
opel astra
opel astra
opel astra
opel astra
opel astra
opel astra
27.10.2009.
u 11:12
Mnogo novih elemenata preuzeto je iz većeg modela, Insignije. Dolaskom na tržište aktualni model postaje Classic, a dosadašnji Classic odlazi u zasluženu mirovinu.
Pogledaj originalni članak

Kompakt je uvijek bio najbitniji model u Opelovoj gami, a deseta generacija koja nam je prošloga tjedna predstavljena u Frankfurtu ima još odgovorniju ulogu budući da je njemačka kompanija u turbulentnim vlasničkim odnosima i, kao i cijela automobilska industrija, suočena je s teškom krizom. Zbog toga s novom Astrom Opel nije smio pogriješiti. I nije pogriješio.

Wellness u kabini
Primijenili su dobar recept ugradivši u Astru tehnološke novitete veće Insignije. FlexRide prilagodljivo podvozje, bi-xenon prilagodljiva svjetla, električnu parkirnu kočnicu, dizajn unutrašnjosti, sjedala...

Astra je već godinama najprodavaniji automobil u Hrvatskoj pa je našim kupcima nova generacija posebno zanimljiva.

U dužinu je narasla čak 15 centimetara. To zbog vještoga sportskijeg dizajna izvana nije toliko primjetno, ali i te kako se osjeća u unutrašnjosti. Zbog međuosovinskog razmaka koji je veći 7,1 centimetar, vožnja je udobnija, a povećanjem gabarita najviše su profitirali putnici na stražnjoj klupi, gdje mjesta ima napretek.

Prtljažnik začudo nije porastao nego se smanjio za 10 litara (370 l), što baš i nije pohvalno za auto koji, prije svega, cilja na obiteljske kupce. Ipak, može se proširiti uzdužnim pomicanjem stražnje klupe, njezinim spuštanjem, a vrlo je korisna i podnica u tri razine koja znatno olakšava ukrcaj tereta.

Wellness odjel, kako u Opelu nazivaju dizajnere unutrašnjosti, zaista se potrudio. Komandna je ploča dizajnerski preuzeta iz Insignije, ali je, na sreću, mnogo preglednija s manjim brojem tipki pa je snalaženje mnogo jednostavnije. Mnogi će cijeniti 25 litara raznih pretinaca koji su u cijelom automobilu, pogotovo pretinac u vratima vozača koji prima bocu od 1,5 litre.

Prednja sjedala uzdužno se mogu pomicati čak 28 centimetara (najviše u klasi, što je dovoljno da idealnu poziciju nađu izrazito niski vozači, ali i iznimno visoki. Bazna sjedala su vrlo udobna, ali imali smo prilike isprobati i ergonomična sportska sjedala (mogu se doplatiti u svim modelima) koja podupiru lumbalni dio kralježnice. Fantastična su.

Cijene još nepoznate
Preglednost je vrlo dobra, a rukovanje je automobilom uz izravan upravljač jednostavno i lako. Tome pridonosi i prilagodljivo podvozje (FlexRide) koje nudi tri radna moda. Sportski, kada amortizeri otvrdnu, tour, kad automobil postane udobniji te standardni.

Nova Astra u Hrvatsku dolazi početkom 2010., a cijene još nisu poznate. Stari model će se i dalje moći kupiti pod imenom Astra Classic, a dosadašnji Classic ide u zasluženu mirovinu.


Astra dolazi uz osam motora, četiri benzinca i isto toliko dizelaša. Početni 1,4-litreni benzinac koji razvija 100 konjskih snaga dolazi isključivo s peterostupanjskim ručnim mjenjačem. Slijedi 1,6-litreni sa 115 KS, a s kojim se opcijski može naručiti 6-stupanjski automatski mjenjač. Novost su dva turbo benzinca koji serijski dolaze uz 6-stupanjski manualni mjenjač, a možete ih kombinirati s automatskim mjenjačem. Manji 1,4-litreni turbo sa 140 KS jest tih i rafiniran, ali za svoju snagu u usporedbi s konkurencijom nedovoljno uvjerljiv. Jači, 1,6-litreni sa 180 KS, očekivano je mnogo bolji.

Nudi se osam motora uz dva turbo benzinca
Početni je dizelaš 1,3-litreni sa 95 KS koji dolazi uz 5-stupanjski mjenjač. Slijede dva 1,7-litrena modela sa 110 odnosno 125 KS, koji su upareni sa 6-stupanjskim mjenjačem.

Vrh je dizelske ponude dvolitraš sa 160 KS koji se može naručiti i s automatskim mjenjačem. U toj kombinaciji smo ga imali prilike i isprobati te možemo reći da funkcionira dosta dobro.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 3

ČB
čekić&bat
14:02 29.10.2009.

od 5500 pregleda, samo 23 minusa, nije loše, obzirom da se uopce ne kuzim u aute, osim sto svakih 5-6 godina prije kupnje novog auta prikupljam informacije :)) ovdje ocito jos uvijek vecina svrsava na ona \'\'gastarbajterska statusna vozila\'\' :)) nekad davno, ako se nije imalo za \'\'merđu\'\', bio je dobar i golf, kojeg se obavezno \'\'okitilo\'\' s krunicom i češće hajdukovom zastavom, nego dinamovom, jer su od dole više odlazili trbuhom za kruhom...vidim iste sklonosti su ostale i do danas ;)

ČB
čekić&bat
11:56 27.10.2009.

Ništa novo. Čak bih rekao da je samo primjenjeno ono što je Renault napravio sa novim Meganom...nadopunio ga je sa \'\'slasticama\'\' od nove Lagune. Gledano iz daljine, tko bi razlikovao Astru, Leona, Ceed, pa i Megana? Megan 1,4 l, 130KS, dođe 137.000kn. Hoće li toliko koštati ista takva Astra? Sumnjam. Bit će bar 20.000 kn skuplja, a vrlo vjerojatno i sporija.

ZG
zgubidan
09:16 30.10.2009.

drugi red druga slika s ljeva isti Seat Leon, prve tri slike ista nova Mazda 3, dvije slike unutrašnjosti toliko nakrcana, sredisnji greben sa sitnim tipkama izgleda gore nego u Volvu (a to je stvarno tesko ali eto ipak su uspjeli). Tri razine gepeka je glupost kakve nema kao i izvlacenje ove gluposti za bicikle. I napis u clanku da 340lit nije dosta za obitelj je glupost pa svi auti te klase imaju +/-20 do max 30 lit razlike, pa nije ovo skoda oktavija. Kome treba extra prostora nek kupi thule jbt. Spominjete dva turbo benzinca a ni jednog podatka o njima, pa bolje da si šutio onda Miličiću. Ovakve PREPISANE recenzijene bi radio ni pospan!! Auto izgleda zgodno ali donosi neke \"inovacije\" koje imam na autu koji je 2006god. :LoL