Kako bi mu na tržištu osigurala još koju mirnu godinu, Toyota je u sredini životnog ciklusa aktualnog modela značajno dotjerala svoj mali gradski automobil Yaris.
S dizajnerske strane, linije su mu zategnute, izgleda dinamičnije. Dobio je nove svjetlosne sklopove (s LED dnevnim svjetlima), difuzor, branike, moderniju prednju rešetku, no najvažnije promjene ipak se kriju ispod karoserije.
Izbor motora ostao je jednak - nude se dva benzinca, dizelaš i hibrid - ali agregati su dotjerani. Poboljšani motori učinkovitiji su, te prilikom rada emitiraju manje emisija štetnih tvari, ali i manje buke i vibracija.
Trocilindarski 1,0-litreni benzinski motor presložen je kako bi emitirao manje od 100 grama CO2 po km.
Yaris Hybrid može se pohvaliti još većom učinkovitošću, s razinom CO2 od 79 do 75 g/km. Kako bi rezultat bio proizvod po mjeri europskog vozača, Yaris je razvijen i dizajniran U europi. U prodaju na europskim tržištima kreće tijekom ljeta, a u Hrvatskoj ga možemo očekivati u rujnu.
S obzirom na dorade na ovjesu, obnovljenom Yarisu poboljšana je i udobnost, te upravljivost. Ovim je redizajnom Toyota na Yarisu ispravila sve što je smetalo ranijim vozačima tog modela. Na funkcionalnost, naime, vozači Yarisa nikada nisu imali prigovora, ali bili su željni emocija, naglašenijeg karaktera. Toyota je u poboljšanje Yarisa uložila puno truda i novca, što ne čudi zna li se da je Yaris njezin najprodavaniji model u Europi. Jedan od tri Yarisa prodana u Europi otpada na hibridnu izvedbu. Za obnovljeni Yaris proizvedeno je više od 1000 novih dijelova. Materijali u interijeru sada su kvalitetniji i izgledaju bolje. Također, kabina djeluje prostranije. Poboljšana je i opremljenost, kao i izbor boja. Instrumentna ploča je redizajnirana, djeluje tanje. Centralna konzola je podignuta, ručica mjenjača skraćena, što je poboljšalo ergonomiju.