Mini po prvi puta predstavlja svoj klasičan hatchback model sa pet vrata. Već sada Mini nudi peterovratni crossover Countryman i četverovratni Clubman, ali originalni “hach” nikad u povijesti nije imao petera vrata. Sa ukupno 3982 mm duljine, biti će 16 cm duži od trovratnog modela.
Zbog toga peterovratni Mini u unutrašnjosti pruža više mjesta, pogotovo na stražnjim sjedalima gdje putnici uživaju u 72 mm više mjesta za koljena i 61 mm za glavu. Prostranija unutrašnjost oslobodila je mjesto za treće sjedalo na stražnjoj klupi. I prtljažnik je značajno veći - 278 litara, što je već prosjek B segmenta.
Novi dizelaš od 170 KS
Kada se 60:40 djeljivu zadnju klupu preklopite, ukupna zapremina prtljažnika je 941 litara.
Zbog većih dimenzija i praktičnosti ulaska na stražnju klupu, možemo reći da je ovo obiteljski Mini. Motorizacija je preuzeta iz standardnog modela i uključuje dva benzinska i dva dizelska motora. Novost Cooper SD, jači dizelski model koji pokreće četverocilindarski 2-litreni turbodizelski agregat sa 170 KS i 360 Nm okretnog momenta. Do stotke dolazi za samo 7,4 sekunde.
Dinamika nije narušena
Početni benzinac je 3-cilindrični turbobenzinac sa 136 KS, koji nudi vrlo dobre performanse - 0-100 km/h za 8,2 s, a najveća brzina 207 km/h. Jačeg benzinca, Cooper S, pokreće dvolitreni agregat sa 192 KS. Početni dizelaš je 3-cilindarski 1,5-litreni agregat sa 116 KS. Serijski dolazi sa 6-brzinskim ručnim mjenjačem, a opcija je automatski mjenjač. Zbog povećanja dimenzija i para dodatnih vratiju, prema tvrdnjama iz Minija, automobil neće izgubiti ništa od dinamičnosti i agilnosti te će i dalje imati onaj poznati go-kart osjećaj u vožnji. U prodaju dolazi na jesen.