Promo

Renaultov nagradni natječaj „Twingospođice“

Foto: PR FOTO
Twingospođice
Foto: PR FOTO
Twingospođice
Foto: PR FOTO
Twingospođice
Foto: PR FOTO
Twingospođice
Foto: PR FOTO
Twingospođice
VL
Autor
PR Članak
23.09.2014.
u 13:02
Pogledaj originalni članak

U povodu dolaska novog Twinga na hrvatsko tržište, Renault je pokrenuo urbanu društvenu igru nazvanu „Twingospođice“ u kojoj glavnu ulogu imaju četiri Twinga, u četiri različite boje, četiri mlade, lijepe i poznate vozačice, predvodnice četiriju jednako lijepih i urbanih skupina od po tri djevojke, koje će se natjecati u virtualnom i stvarnom svijetu.

Svaka od četiri kapetanice natjecateljskih timova (Twingo ambasadorice), a to su Anamarija Asanović, Vanda Winter, Lorena Nosić i Korana Gvozdić, dobit će na korištenje četiri Twinga različite boje: bijeli, crveni, plavi i žuti te će preko društvenih mreža do 29. rujna odabrati po tri djevojke s kojima će na Facebooku, Instagramu i Twiteru raditi na popularnosti svoje skupine skupljajući lajkove, komentare, podjele (share) na FB-u, uporabe # ispred imena svake ekipe na Twitteru i Instagramu.

Povrh natjecanja u virtualnom svijetu, Twingospođice bodove će skupljati i u stvarnom svijetu: na Twingo izazovima u Zagrebu 4. listopada te u Rijeci 11. listopada, Twingospođice će nakon brojnih treninga morati pokazati koliko su vješte vozačice i znaju li iskoristiti sve Twingove funkcionalnosti. Ekipa Twingospođica koja putem interneta i na Twingo izazovima prikupi najviše bodova, nakon dodjele nagrade, koja će se održati na Elle Style Awards ceremoniji 23. listopada u zagrebačkoj galeriji Lauba, otići će na vikend izlet u Pariz gdje ih očekuje uzbudljiv shopping u Galeries Lafayette!

A četiri kapetanice sljedećih će godinu dana kao ambasadorice Twinga svakodnevno u njemu uživati.

Sve informacije o natječaju, načinu sakupljanja bodova kao i sve detalje o timovima pogledajte na www.twingospodice.hr

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr