Mudri kažu da je najbolje kupovati automobil na njegovom zalazu s tržišta. Ima nešto u tome, sve su dječje bolesti riješene i dorađene. Ali, kako bi ponudili nešto novo, proizvođači svakih nekoliko godina osvježe izgled postojećih modela. Tako je i Renault Megane, predstavljen još 2008., lani dobio drugi facelift. Vanjskim izgledom je približen Cliju, dok je unutrašnjost ostala više-manje ista, uz finiju završnu obradu i ugodne materijale.
Testni model opremljen je GT line opremom, sportskim i najbogatijim paketom koji donosi krući ovjes, profilirana prednja sjedala, aluminijske papučice i kožni upravljač te mjenjač opšiven finim crvenim koncem. Vanjski izgled obogaćen je 17-inčnim alu-naplacima, LED dnevnim svjetlima, ukrasnim dodacima na odbojnicima i retrovizorima. Sve u svemu vrlo ugodno i s jakim sportskim štihom.
Ispod poklopca motora je već dobro poznati 1,5-litreni turbodizel sa 110 KS i 260 Nm okretnog momenta. To je jedan od najboljih srednjejakih dizelaša na tržištu, jer performansama (10,5 s do stotke, 190 km/h najveće brzine) i potrošnjom nudi odličan kompromis između užitka i uštede. Doduše, nismo trošili deklariranih 4,4 l/100 km, ali prosječna potrošnja od 5,7 l/100 km je jako dobra. Megane je i dalje jedan od najvozljivijih automobila u klasi, pogotovo s dinamičnim ovjesom kojeg donosi GT line oprema.
Cijena? To je jedan od glavnih aduta Meganea. Vrlo bogato opremljen model stoji 157.924 kuna, ali početna dizelska izvedba od 95 KS košta 116.900, što je jedna od najboljih ponuda u segmentu.
>> Ovaj posebni Megane trebao bi srušiti rekord na Nürburgringu
ovo vi zovete "Test"?!?