Blizanac Berlinga

Vozili smo novi Opel Combo - napredan i prostran obiteljski multipraktik

Foto: Opel
Opel Combo
Foto: Opel
Opel Combo
Foto: Opel
Opel Combo
Foto: Opel
Opel Combo
Foto: Opel
Opel Combo
Foto: Opel
Opel Combo
08.09.2018.
u 13:27
Na razini pravog modernog kompakta, dapače, kokpitom dominira napredni multimedijski sustav uz ekran dijagonale 20,2 cm
Pogledaj originalni članak

U jeku prave SUVomanije i padanja tržišnih udjela mnogih dosad najpopularnijih klasa automobila, uz strmoglavi pad nekad vrlo popularnih jednovolumena, Van B segment je u porastu – u Europi zadnje tri godine 26%. Putničke verzije malih dostavnjaka među kojima u Europi vladaju VW Caddy, Citroen Berlingo i Dacia Dokker tražene su zbog praktičnosti.

I upravo je takav novi Opel Combo, peta generacija njihovog malog dostavnjaka kojeg smo u putničkoj verziji vozili u Njemačkoj. Za razliku od prethodnika koji se temeljio na Fiat Doblu, novi Combo je razvijen u suradnji s partnerima iz PSA grupe Citroenom i Peugeotom, čiji Berlingo i Partner čine gotovo 30% prodaje tih auta u Europi.

Foto: Opel
Opel Combo
Foto: Opel
Opel Combo
Foto: Opel
Opel Combo
Foto: Opel
Opel Combo
Foto: Opel
Opel Combo
Foto: Opel
Opel Combo
Foto: Opel
Opel Combo
Foto: Opel
Opel Combo

A povećanju tržišnog udjela se nada i Opel, kako u putničkoj Life izvedbi, tako i u dostavnoj kargo izvedbi.
Putnička Life izvedba nudi iznimnu prostranost u kabini s čak 28 korisnih pretinaca, dvoja praktična klizna vrata, tri odvojena sjedala straga uz isofix priključak, kao i opciju sa 7 sjedala i u osnovnoj kraćoj izvedbi (4,4 metra) uz prtljažnik koji prima gotovo 600 litara (do 2126 l). Duža izvedba mjeri 4,75 m u dužinu i prima 850 l prtljage. 


A novi Combo je tehnološki vrlo napredan i nudi cijeli niz sigurnosnih sustava i elemenata poput head-up displeja, sustav prepoznavanja pješaka i autonomno kočenje u nuždi, prepoznavanje prometnih znakova, pomoć pri držanju prometnog traka, panoramsku stražnju kameru, automatski tempomat... Na razini pravog modernog kompakta, dapače, kokpitom dominira napredni multimedijski sustav uz ekran dijagonale 20,2 cm. Mali kombiji nisu vozački automobili kojim ćete juriti zavojima, ali nude preglednu vožnju s visokim položajem sjedenja sličnu onoj u SUV-ovima i zapravo je to za vozača vrlo komforno. A pritom nude mnogo veću prostranost i funkcionalnost.

Primjerice, u Combo možete ugurati surfersku dasku. 
Combo će se nuditi s tri dizelska 1,5-litrena motora sa 76 i 102 (uz 5-stupanjski ručni mjenjač) i 130 KS (6-stupanjski ručni i 8-stupanjski automatik), kao i uz 1,2 turbobenzinac sa 110 KS. Uz bogatu standardnu opremu u Njemačkoj stoji od 19.995 eura.

Pogledajte koliko vrijede vozačke dozvole i kada ih trebate zamijeniti:

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 4

IL
ilijan1a
15:03 08.09.2018.

Ružan ko da su ga rusi napravili

Avatar Olujni
Olujni
23:51 09.09.2018.

20000. Eur za ovu bauštelsku četvrtastu kutiju? Pa ako je netko već ljubitelj francuskih auta onda neka za taj iznos kupu Kadjara, neuporedivo bolja opcijja od ovog pokretnog sanduka!

Avatar HajdukLika
HajdukLika
10:15 09.09.2018.

Imao sam priliku isprobati tu vrstu automobila. Moram priznati, da su zaista vrlo ugodni, jako prostrani, mjesta za prtljagu u nedogled, malo troše i nisu skupi. Vozne osobine su jako napredovale i oprema je po potrebi na nivou luksuznih automobila. Kome izgled nije važan kupnjom takvog automobila ne griješi. A, u međuvremenu u odnosu na modele iz 90-ih imaju donekle i simpatičan dizajn.