HARD TEST

Zlatna sredina između želja i potreba prosječne obitelji

Foto: Davor Puklavec/PIXSELL
hyundai i30 (1)
Foto: Davor Puklavec/PIXSELL
hyundai i30 (1)
Foto: Davor Puklavec/PIXSELL
hyundai i30 (1)
Foto: Davor Puklavec/PIXSELL
hyundai i30 (1)
Foto: Davor Puklavec/PIXSELL
hyundai i30 (1)
Foto: Davor Puklavec/PIXSELL
hyundai i30 (1)
Foto: Davor Puklavec/PIXSELL
hyundai i30 (1)
24.06.2013.
u 18:26
Glavni aduti: 
Osim dizajnom te dobrim motorima i opremom, i30 privlači i cijenom
Pogledaj originalni članak

Hyundai i30 druge generacije uspješno je stigao do kraja našeg hard testa. Mjeseci intenzivnije upotrebe na njemu nisu ostavili bitnijih tragova. Problema s mehanikom ni elektronikom nismo imali. Zamor materijal neznatno je vidljiv tek na ručici mjenjača, s koje se počela guliti koža. Sve ostalo u jednakom je stanju kao kad smo preuzeli automobil. Na tkanini nema znakova pojačanoj upotrebi - bez obzira što se u automobilu svakog dana vozilo i 4-godišnje dijete - a ni plastični dijelovi nisu počeli škripati. Dakle, na testu kvalitete materijala i izrade \'naš\' i30 prošao je s vrlo dobrim!

Hyundaijev je kompakt među popularnijim modelima na našem tržištu. Osim u privlačnom dizajnu, te dobrim motorima i opremi, razlog takvom statusu modela i30 valja tražiti i u poštenoj cijeni. Model, naime, cjenovno starta od 89.639 kn, ako govorimo o izvedbi s trojim vratima, odnosno od 94.253 kuna za praktičniju izvedbu s peterim vratima, kakvu i kupci više traže. Hyundai i30 kojeg smo podvrgli hard testu preslika je onoga što hrvatski kupci najčešće traže - početni benzinac sa 100 konjskih snaga i srednja iLike razina opremljenosti. Benzinac 1,4 dobra je mjera za kompaktni automobil. Iako je početni u ponudi, dovoljno je poletan. Uparen je sa 6-stupanjskim ručnim mjenjačem, koji brzine mijenja glatko i brzo, a pomogao je i relativno niskoj prosječnoj potrošnji tijekom testa (6,6 l/100 km). Hyundai i30 1,4 postiže maksimalnih 182 km/h, a do stotke ubrza za 13,2 sekunde. Ti su rezultati sasvim dostatni za svakodnevnu uporabu.

Naš kompakt dinamičnih linija ima srednju razinu opremljenosti. Serijski donosi, primjerice, ABS, ESP, pomoć pri kretanju uzbrdo, prednje zračne jastuke, klima-uređaj, radio CD MP3 s komandama na upravljaču, kožom presvučen mjenjač i kolo upravljača, putno računalo. Automobil ima i el. podizanje prednjih stakala, el. podesive i grijane retrovizore, el. progresivni servoupravljač, LED dnevna svjetla, maglenke.

>> Najtraženiji i30 status opravdava opremom i cijenom

>> i30 osvaja udobnim interijerom i štedljivim početnim motorom

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.